Napeto u BiH: Gubi li Milorad Dodik izbore u RS-u?

--- Preuzmite android aplikaciju Sandzaklive portala ---

“Milorad Dodik već ima preko 60 odsto osvojenih glasova, za razliku od protivkandidatkinje Jelene Trivić (PDP), koja ima nešto manje od 40 odsto, tačnije, 39 odsto. Uskoro ćemo objaviti rezultate za sve naše kandidate”, rekao je Radovan Kovačević, savetnik Milorada Dodika, lidera SNSD-a i kandidata za predsednika Republike Srpske.

Iako još nisu zvanično potvrđeni i objavljeni rezultati, u izbornom štabu PDP-a u Banjaluci već slave i tvrde da je njihova kandidatkinja za predsednicu Republike Srpske pobedila i da ubedljivo vodi nad protivkandidatom Miloradom Dodikom iz SNSD-a.

Generalni sekretar PDP-a Igor Crnadak poručio je večeras kako vlast SNSD-a odlazi u prošlost i da kandidatkinja ove stranke za predsednicu Republike Srpske Jelena Trivić vodi u odnosu na Milorada Dodika.

Crnadak je odbacio navode iz SNSD-a da Dodik vodi, kazavši da su to “lažne informacije” i da će Trivić biti nova predsednica RS.

Kada je reč o kandidatima za člana Predsedništva iz reda srpskog naroda, u SNSD-u tvrde da će uskoro proglasiti pobedu Željke Cvijanović u trci za člana Predsedništva BiH. Ona, kako tvrde, vodi u odnosu na Mirka Šarovića, Nenada Nešića i Vojina Mijatovića.

Na Tviteru je Milorad Dodik, lider SNSD-a, iz čije je stranke upravo Željka Cvijanović, objavio da ona ima 60.000 glasova, te da i on ima prednost od 6.000 glasova nad protivkandidatkinjom Jelenom Trivić (PDP) za predsednika Republike Srpske, iako iz PDP-a tvrde drugačije.

Preuzmite android aplikaciju Sandzaklive portala Brža, modernija, preglednija...
Subscribe
Obavijesti o
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Voljeli bi čuti vaše mišljenje, molim vas komentarišitex
Close

Dobro došli na stranice portala Sandzaklive.rs

Molimo vas da odobrite oglase na našoj web-stranici

Izgleda da upotrebljavate program za blokiranje oglasa. Sadržaj našeg portala za sve čitatelje je u potpunosti besplatan. Stoga, jedini izvor prihoda našeg portala su oglasi koji omogućava kontinuiran i neometan rad redakcije te osiguravaju nezavisno i nepristrasno novinarstvo.