LIDL otvara prvu prodavnicu u N.Pazaru – 10 stvari koje sigurno niste znali o Lidlu
Kompanija Lidl Srbija otvara prvu prodavnicu u Novom Pazaru, na adresi Dimitrija Tucovića 6a, koja će početi sa radom u četvrtak 5. novembra u 08.00 časova ujutru. A ovo su 10 stvari koje niste znali o prvom savremenom diskontu u Srbiji.
{module Oglas 1 – 2020}
1. Lidl danas
Lidl postoji u 30, a operativan je u 27 zemalja Evrope i u Sjedinjenim Američkim Državama sa preko 10.500 prodavnica i više od 260.000 zaposlenih. Prve prodavnice u Srbiji sa radom će početi do kraja ove godine, istovremenim otvaranjem u više gradova u Srbiji.
2. Razvoj Lidla
• Lidl u sedamdesetim – prva Lidlova prodavnica otvorena je 1973. godine i imala je svega tri zaposlena i 500 proizvoda
• Lidl u osamdesetim – osamdesetih godina Lidl je proširio svoje poslovanje, širom Nemačke otvoreno je 300 prodavnica, a asortiman je proširen na 900 proizvoda
• Lidl u devedesetim – kompanija se širi van granica Nemačke, otvaraju se prve prodavnice u Francuskoj i Velikoj Britaniji
• Lidl u dvehiljaditim – kompanija se pozicionira kao vodeći trgovinski lanac u Evropi, otvaraju se prve prodavnice u Sjedinjenim Američkim Državama.
{module Oglas 0 – 2020}
3. Poreklo imena Lidl
Kompaniju je osnovao Jozef Švarc 1930. godine a kada se fokus poslovanja sa veleprodaje voća prebacio na diskontnu prodaju mešovite robe kroz lanac prodavnica, shvatio je da joj treba i novo ime. Kako njegovo prezime Švarc na nemačkom jeziku znači „crno“, Jozef Švarc je za 1.000 nemačkih maraka kupio prava na ime od bivšeg poslovnog partnera Ludviga Lidla, slikara i nastavnika u penziji iz Hajlbrona (Nemačka).
4. Jedinstveno iskustvo kupovine
Lidl je u svetu prepoznat po proizvodima sa najboljim odnosom cene i kvaliteta, čime potrošačima omogućava „pametnu kupovinu”. Pored toga, pažljivo odabran asortiman i brz prolazak kroz kase doprinose da se kupovina u Lidlu obavlja za kraće vreme.
5. Lidl se prilagođava potrebama domaćih potrošača
Iako su omiljeni Lidlovi brendovi dostupni u prodavnicama u velikom broju zemalja Evrope i u Americi, ova kompanija se prilagođava i specifičnostima određenog tržišta na kome posluje i potrebama domaćih potrošača. Tako se u svakoj zemlji u asortimanu razvijaju i neki od proizvoda koji su karakteristični za to podneblje.
6. Lidl je više od maloprodavca hrane
Lidl redovno osvežava asortiman kroz kratkotrajne promocije dodatnih prehrambenih proizvoda, ali ono što ga posebno izdvaja jeste ponuda neprehrambenih proizvoda. Tako se u Lidlu mogu pronaći proizvodi kao što su mali kućni aparati, kuhinjski uređaji, igračke, alati, kućni dekor, oprema za baštovanstvo i još mnogo toga.
7. Raspored u prodavnicama
Da Lidl brine o efikasnosti, govori i činjenica da sve Lidlove prodavnice izgledaju gotovo isto. Potrošači su naviknuti na raspored proizvoda u prodavnicama, bolje se snalaze i brže obavljaju svoju kupovinu.
{module Oglas 2 – 2020}
8. Svaki Lidl ima parking
Zarad većeg komfora za potrošače, Lidlove prodavnice imaju svoj parking. Ovo je plan i za prodavnice koje će se do kraja godine otvoriti u Srbiji.
9. Efikasnost
Lidlov princip da sve procese učini jednostavnijim povećava efikasnost i ostvaruje uštede, koje ovaj maloprodavac ulaže u niže cene proizvoda.
10. Cene u Lidlu su istaknute iznad, a ne ispod proizvoda
Za razliku od pogleda ispod polica, na koji su potrošači u Srbiji navikli, u Lidlu se cena saznaje pogledom iznad police. Ovakva praksa potiče od Lidlovih početaka u Nemačkoj kada je sva roba bila izložena na paletama na zemlji, te je jedini način da se cena prikaže bio – „okačiti je iznad”. Savremeni diskont, kakav je Lidl danas, ima police, ali se ova tradicija zadržala. Danas se na ovaj način postiže preglednost, a potrošači ne moraju da se savijaju da bi videli cenu proizvoda na najnižim policama.
—
Lidl će i potrošačima u Novom Pazaru omogućiti jednostavnu kupovinu i veću uštedu, ne samo novca, već i vremena, budući da se na policama u prodavnici mogu naći pažljivo odabrani proizvodi visokog kvaliteta po niskoj ceni.
„Sa ponosom ističemo činjenicu da je u izgradnji ovog Lidl objekta učestvovalo pet građevinskih kompanija iz Novog Pazara. Uz njihovu partnersku podršku i saradnju, izgradili smo ovu prodavnicu u skladu sa najvišim standardima kvaliteta. Naš sledeći zadatak je da kroz profesionalnu uslugu i odabranu ponudu zadovoljimo potrebe lokalnog stanovništva. Nadamo se da će oni prepoznati uloženi trud, kao i da će Lidl proizvodi uskoro naći put do trpeza naših sugrađana“, istakla je Jasmina Šrndić iz korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.
Na policama i ove Lidl prodavnice naći će se više od 1.800 proizvoda, a među njima više od 400 proizvoda domaćih dobavljača. Celokupan asortiman koji se može naći na rafovima, prilagođen je potrebama i željama svih potrošača.
Uvek sveže voće i povrće, mlečni proizvodi, topla peciva iz Lidl pekare, tekstil nemačke garancije kvaliteta i tematske nedelje, samo su neke od prednosti u kojima će Novopazarci imati priliku da uživaju. U okviru prehrambenog asortimana, potrošači će moći da se uvere i u svežinu i kvalitet mesa koje se može naći u Lidlu. Sveže meso prodaje se isključivo zapakovano, tako da ono ne dolazi u kontakt sa drugim vrstama ovog proizvoda i zadržava svoj nepromenjen izgled i ukus.
Prve posetioce prodavnice u Novom Pazaru dočekaće slavljeničke cene, koje je Lidl pripremilo u stilu dobrog domaćina. Povodom otvaranja, a u znak podrške mamama i bebama, kompanija Lidl Srbija pripremila je i posebno iznenađenje za bebe u Novom Pazaru – „Bebinu čarobnu kutiju“. Sve mame iz Novog Pazara, čije se bebe rode nedelju dana od dana otvaranja Lidla, od 5. do 11. novembra, u porodilištu Opšte bolnice Novi Pazar, dobiće kutiju visokokvalitetnih proizvoda za negu kože Lidl brendova „Cien“, „Lupilu“ i „Siempre“. Lidl Srbija ovu akciju realizuje u saradnji sa kompanijom Apello, a u okviru projekta „Taši-taši“.
Radno vreme nove Lidl prodavnice u Novom Pazaru biće od 8 do 22 časa svakog dana u nedelji.