U teškoj saobraćajnoj nesreći u kojoj je povrijeđen Rasim Ljajić – Veštačenje otkriva da li je KVAR NA “ŠKODI” doveo do tragedije
U teškoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila 10. aprila na auto putu Beograd – Niš kod Ražnja, a u kojoj je teško povređen predsednik Socijaldemokratske partije Srbije Rasim Ljajić, a poginuo Branko Gogić (45), direktor JP “Emisiona tehnika i veze”, nije učestvovalo nijedno drugo vozilo, niti je težak udes posledica oštećenja na putu.
Ovo su prema saznanjima “Blica” prvi rezultati istrage koju vodi Osnovno javno tužilaštvo u Aleksincu radi rasvetljavanja svih okolnosti ove velike tragedije.
Kako je “Blic” pisao, do nesreće je došlo 10. aprila na auto-putu kod Ražnja, u smeru ka Nišu, kada je “škoda superb kvatro”, kojom je upravljao Gogić, sletela sa kolovoza, prošla kroz zaštitnu ogradu i prevrnula se kraj regionalnog puta Ražanj – Aleksinac.
Gogić je ostao na mestu mrtav dok je Ljajić sa teškim povredama prebačen prvo u KC Niš, a dva dana kasnije, nakon stabilizacije njegovog stanja, na zahtev porodice, u Klinički centar Srbije.
U Osnovnom javnom tužlaštvu u Aleksincu “Blicu” je potvrđeno da se rad na utvrđivanju uzroka nesreće nastavlja i da se više podataka očekuje nakon što se obavi veštačenje automobila. Da li je bilo nekog kvara na automobilu ili ne, kao i kako je nastao – ako ga je je bilo, znaće se tek pošto veštaci mašinske struke detaljno pregledaju “škodu” i daju o tome svoj sud.
– Za sada je utvrđeno da nije bilo drugog vozila koje je učestvovalo u nesreći niti je put bio nepropisno obeležen ili oštećen. Veštačenje vozila bilo je povereno Mašinskom fakultetu Univerziteta u Nišu ali su se izjasnili da ne mogu da ispune zadatak koji smo mi zadali za veštačenje vozila, pa se čeka se da se nađe druga referentna ustanova da veštači vozilo. Druga ustanova još nije određena, očekuje se odgovor punomoćnika povređenog i poginulog o tome da li oni imaju predlog ustanove kojoj bi se poverilo takvo veštačenje pošto mi na našoj teritoriji nismo našli ko bi to mogao da uradi – kažu u Osnovnom javnom tužilaštvu u Aleksincu.
Kako saznajemo “škoda” kojom je upravljao Gogić, bila je u njegovom privatnom vlasništvu, i nakon udesa je izuzeta radi veštačenja.
Poginuo na licu mesta
Gogić je stradao na licu mesta, budući da je “škoda” koja je nakon sletanja završila na krovu, najviše oštećena upravo iznad vozačevog sedišta. Ljajić je čudom preživeo udes u kojem je zadobio prelom tri rebra i povredu pršljenova. On je, nakon što se malo oporavio, rekao novinarima da se ničega ne seća vezano za nesreću.
Poslednje šta pamti bilo je da je sa Gogićem ušao u vozilo i da su pričali o vremenu, a da se nakon toga osvestio u bolnici i odmah upitao medicinsko osoblje gde je Gogić, pošto ga nije video u bolničkoj sobi, a kada nije dobio odgovor, posumnjao je da se desilo nešto loše.
(Blic)