Kladničanin: Ovaj performans sa zastavama je dobro isceniran i vešta provokacija
Performans sa zastavama je dobro isceniran i predstavlja veštačku provokaciju,“ izjavio je politolog Fahrudin Kladničanin za Portal A1 povodom incidenta u Novom Pazaru, gde su pojedinci u crnim džipovima kroz centar grada vijorili zastave Republike Srpske Krajine i natpis „Samo sloga Srbina spašava“.
Kladničanin dodaje da smo slične situacije već viđali, posebno nakon događaja u Priboju, te da smo u poslednje dve godine slične incidente vešto krpili i ućutkivali jedni druge.
Kladničanin je naglasio da „crni džipovi podsećaju na Željka Ražnatovića Arkana i razne paramilitarne simbole koji su za Bošnjake uznemirujući.
“Još od događaja u Priboju govorim o spirali mržnje koja svakog trenutka može da eksplodira, mada je pucala poslednje dvije godine, ali smo je vešto krpili i išaretom ućutkivali jedini druge.
Crni džipovi podsećaju na Željka Ražnatovića Arkana koji je devedesetih špartao i demonstrirao silu ulicama našeg grada, crni džipovi podesećaju na razne paramilitarne simbole koji su za Bošnjake uznemirujući”, rekao je za portal A1, politikolog Fahrudin Kladničanin.
On je dodao da je „zastava Republike Srpske Krajine, simbol samoproglašene, međunarodno nepriznate paradržave, te da ovo nije ništa drugo do provokacija.
“Danas su nasljem „Lug“ u Novom Pazaru pojedinci iz crnih džipova mahali zastavom „Republika Srpska Krajna“ – gde im pada napamet da mašu zastavom samoproglašene, međunarodno nepriznate paradržave na okupiranom području Hrvatske i to u srcu Novog Pazara?! Može biti da ovi ljudi imaju koji promil alkohola više u krvi, kako pojedinici pišu na mrežama, ali ovaj performans je dobro isceniran i vešta je provokacija”, ističe Kladničanin.
On je ukazao da simbol „Samo sloga Srbina spašava“ ima istorijske konotacije povezane sa vojnom operacijom Oluja i Bljesak, koje su imale teške posledice za srpski narod. Kladničanin je istakao da je „ovaj performans dobro isceniran i predstavlja veštačku provokaciju“, implicirajući da je cilj bio da se izazove uznemirenje među Bošnjacima u Novom Pazaru.
“Pored zastave „Republike Srpske Krajne“ što je povezano sa Olujom i Bljeskom, strašnim vojnim operacijama u kojima je stradao nedužni srpski narod, vijorio se i simbol „Samo sloga Srbina spašava“ koji se koristi kao poziv za ujedinjenje srpskog naroda protiv spoljnih neprijatelja – u ovom slučaju i na mestu gde su ovi simboli razvijeni jedini neprijatelji je većinski narod Novog Pazara, a to su Bošnjaci, objašnjava Kladničanin.
Eniis Imamović o novom nacionalističkom orgijanju kroz Novi Pazar i obavezi služenja vojnog roka
On dalje dodaje: “Možemo mi da se igramo tutumiša do sabaha i da se pravimo ludi, ali na terenu nam se događaju strašne, uznemirujuće i zastrašujuće provokacije. Nešto lično – sebe smatram dovoljno dobro informisanim čovekom, pa ističem da postoje i određene intervencije iz međunarodnih krugova koji su veoma zainteresovani za destabilizaciju političkih i društvenih prilika u Novom Pazaru”.
Kladničanin na kraju dodaje da u Novom Pazaru nema mesta za mržnju, provokaciju, banalni, primitivni i jeftini nacionalizam, dodajući da je Novi Pazar „grad i Mehmeda i Jovana, i Zorice i Hajrije, crkvenog zvona i ezana, Šestova i Luka, hodže i popa“.
On je zaključio da je Novi Pazar „zajednički prostor za sve njegove stanovnike, bez obzira na etničku ili religijsku pripadnost“.
A1
Hhahhahhaha ovaj je najjaci, to sto je par pijanih budala islo sa zastavama za koje verovatno ni oni ne znaju koje su, to je iscenirano vesto 😀 Sta bi onda neki intelektualac smislio 😀 😀 😀
Nije važno da li su samo ovo bile budale, pijane budale ili, sasvim normalni gradjani Srbije koji nose, gle čuda, zastavu Republike Srpske Krajine?! Neverovatno je kako se lansira neka banalna ali “veoma uznemirujuća vest” posebno u Raškoj oblasti, a onda se, kao po dogovoru, ili nečijem nalogu javljaju politikanti sa tog prostora, kao i obični gradjani obojeni islamskim fundamentalizmom, koji kritikuju ovakva “orgijanja i divljanja”?!Niko, pa ni ovaj usranko, vajni politikolog, inače islamista, koji će sutradan, u odbranu vere posegnuti i za “oštrijim” osudama, da kaže, u čemu se ogleda ta “vešta provokacija”? Šta je ovog čoveka isprovociralo? Srpske zastave, na teritoriji Srbije? Šta je očekivao da se Srbijom viju turske, pakistanske ili albanske zastave? Šta su, u ovom slučaju, značile kvalifikacije “orgijanje, divljanje i provokacija”? Zašto je zastava Republike Srpske Krajine, provokacija za ove gradjane Republike Srbije, ako se oni ne osećaju da su gradjani neke druge države? To je pitanje a ne da li su bili “pijane budale”? Nikoga nisu tukli, niti vredjali, koliko mi se čini? Ili je uvreda za poštene muslimane i samo postojanje Srba i srpskih znamenja?