Izabran izvođač radova za rekonstrukciju puta Novi Pazar – Raška
Kompaniji “Novi Pazar put” dodeljen je posao rekonstrukcije 17,9 kilometara magistralnog puta Novi Pazar – Raška, preneo je danas Radio Sto plus.
Ugovor sa tom firmom, kako je navedeno, još nije potpisan jer je, po isteku roka za žalbe kompanija čije ponude na tenderu nisu prihvaćene, u toku period u kojem “Novi Pazar put” treba da prikupi dokumentaciju za zaključenje ugovora.
U “Putevima Srbije” očekuju da ugovor bude potpisan do sredine juna.
Rekonstrukciju će zajednički finansirati Evropska investiciona banka (EIB) i država Srbija, a tender se sprovodi u skladu sa pravilima i procedurama te banke.
Zainteresovani za taj posao bili su i kineski CCECC (China Civil Engineering Construction Corporation) i “Ek-pet” iz Turske.
Po podacima “Puteva Srbije”, dostavljenim Radiju Sto plus u februaru, ponuda “Novi Pazar puta” iznosila je oko milijardu i po dinara (preko 13,2 miliona evra), što je bilo za oko 150 miliona dinara više od ponude kineske kompanije koja je iznosila 11,9 miliona evra, dok je preduzeće iz Turske za taj posao tražilo više od 1,7 milijardi dinara, odnosno, više od 14,7 miliona evra.
Sve ponude veće su od procenjene vrednosti radova koja iznosi 979,2 miliona dinara ili oko 8,3 miliona evra.
Ovo je bio drugi tender za izbor izvođača radova na rekonstrukciji tog puta, jer je prvi, raspisan juna prošle godine, poništen pošto su obe ponude bile više od dvaput veće od procenjene vrednosti radova.
Tada su se prijavile turska kompanija “Tašjapi” čija je ponuda iznosila 2,6 milijardi dinara bez poreza na dodatnu vrednost, odnosno, oko 22,4 miliona evra, i “Novi Pazar put” koji je tada tražio 1,9 milijardi dinara, odnosno, blizu 16,7 miliona evra.
Radovi na rekonstrukciji puta Novi Pazar – Raška trebalo bi da traju 16 meseci i obuhvate uklanjanje i rušenje oštećenih konstrukcija, ivičnjaka i kolovoza, pripremu podloge i nanošenje novih slojeva asfalta, uz uklanjanje telekomunikacionih i optičkih instalacija.
Od izvođača se očekuje i rekonstrukcija mostova, sistema za odvodnjavanje, postavljanje zaštitne oograde, LED rasvete, nove saobraćajne signalizacije, izgradnja potpornih zidova i da obavi ostale radove utvrđene glavnim projektom.
Pa ko bi to drugi i radio,u redu je da posao pripadne firmi koja zaposljava skoro 1000 ljudi u nasem kraju