LIDL UVODI NAKNADU ZA DOSAD BESPLATNU USLUGU: Da li je moguće da ćemo i ovo plaćati

Kupci Lidla morat će se prilagoditi novoj naknadi. Reakcije su podijeljene, a jedna stručnjakinja za zaštitu okoliša kritizira ovu mjeru.
Lidl uvodi naknadu: Plastične vrećice za voće i povrće sada koštaju 1 cent
Promjene u supermarketima i diskontnim lancima često izazivaju nezadovoljstvo potrošača. Sada su neki kupci nezadovoljni dodatnom stavkom na računu. Naime, Lidl je počeo naplaćivati uslugu koja je dosad bila besplatna.
Iznos koji se naplaćuje je minimalan – samo 1 cent a cilj je zaštita okoliša.
Na TikToku, korisnik „Der Filialleiter“, koji radi kao voditelj jedne Lidlove poslovnice, objavio je video u kojem kaže:
„Dogodilo se – sada i u Lidlu plastične vrećice za voće i povrće koštaju 1 cent.“
To znači da će svi koji u Lidlu kupuju voće i povrće na vagu te ga pakiraju u plastične vrećice, od sada morati za svaku vrećicu platiti dodatni cent.
Kaufland je već ranije uveo ovu mjeru, a neki kupci su burno reagirali. Slično su se pobunili i kupci Aldija, kada je taj lanac uveo istu praksu u nekim trgovinama.
Kupci pokušavaju izbjeći plaćanje plastičnih vrećica
Neki kupci odmah su pronašli način kako izbjeći plaćanje. Jedan korisnik TikToka napisao je:
„Samo ću uzeti vrećice iz pekarskog odjela.“
Slične komentare ostavili su i drugi korisnici:
„Nadam se da se šalite.“
„Uskoro ćemo morati plaćati ulaznicu za trgovinu.“
Aldi već provodi ovu politiku u nekim poslovnicama.
Podrška kupaca: „Trebalo je biti i skuplje!“ No, ima i onih koji podržavaju ovu mjeru:
„Super ideja!“ kaže jedna korisnica.
„Prava odluka – previše ljudi uzima vrećice bez razmišljanja i u njih slaže cijelu kupovinu.“
„Trebali su ih naplatiti i više od 1 centa!“
Jedna korisnica predlaže kompromis:
„Ako kupujem trešnje, vrećica bi trebala biti besplatna. Ali za stvari koje mogu staviti direktno u kolica, poput jabuka i banana, neka bude naplata.“
Ekološki stručnjaci: „Postoje veći problemi od plastičnih vrećica“
Organizacija za zaštitu okoliša NABU (Njemački savez za očuvanje prirode) ovu naknadu smatra simboličnom i nedovoljno učinkovitom.
Stručnjakinja NABU-a Katharina Istel za medije je izjavila:
„Mala plastična ili papirnata vrećica puno je bolja od unaprijed zapakirane ambalaže jer troši manje materijala.“ Glavni problem nisu tanke jednokratne vrećice, već prevelika ambalaža u kojoj dolazi voće i povrće. Plastična ambalaža je sedam do osam puta materijalno intenzivnija od jednokratnih vrećica,
Fenix-magazin
Stručnakinja !?
Sprdanje sa jezikom treba kažnjavati.
Ne kupujte u lidl, kupujući u lidl ubijate PALESTINCE…
U Lidlu je sve najgori kvalitet. Ne znam zašto ljudi uopšte tamo kupuju. I u Nemačkoj tamo kupuju naši ljudi, rumuni i bugari. Nemci tamo ne ulaze. Imamo naše prodavnice sa mnogo kvalitetnijim proizvodima. Ignor…
Nažalost javašluk koje su dozvolile okupirane države mora završiti paljenjem trgovačkih lanaca. Nada se da će svetski lopovi i države shvatiti da su sve granice prevaziđene. Mora se stanje vratiti u normalu, sadašnje cene su bar tri puta veće od realnih, to mora prestati!!!