Žena kupila Nectar sok, osjetila težinu u tetrapaku – otvorila ga i zgrozila se : ”Želudac mi se okrenuo”
Pre nekoliko dana jedna gospođa požalila se na Facebooku da je popila čašu Fructalovog soka, a zatim je nakon toga poželela popiti još jednu, ali je osetila težinu u tetrapaku. Otvorila ga je i imala šta da vidi. “Želudac mi se okrenuo”, napisala je između ostalog i upozorila druge: “Pripazite malo šta kupujete.”
Kontaktirala je Nectar iz Bačke Palanke koji je i vlasnik Fructala, ali nije dobila odgovor. U priču se uključila i Facebook stranica Halo, inspektore koja je takođe poslala upit za sporni proizvod i uspela da dobije odgovor, piše Index.
Prenosimo ga u celosti.
“Mi smo kompanija koja posluje prema najvišim standardima proizvodnje prehrambenih proizvoda i postoje usvojene procedure koje poštuju i prava potrošača.
Takva procedura nalaže da istražimo reklamaciju na način koji je transparentan za sve strane, što podrazumeva da nam se dostavi uzorak (ili nam se da adresa kako bismo isti preuzeli) predmetnog proizvoda, da nam javite broj serije sa pakovanja i datum punjenja i ukoliko je moguće račun prodajnog objekta u kojem ste proizvod kupili. Na taj način možemo uraditi kompletnu laboratorijsku analizu sa čijim izveštajem biste bili upoznati.
Drugačije ne možemo da utvrdimo šta je u pitanju i koji je uzrok. Proizvod je možda bio oštećen u transportu ili skladištu trgovca, odnosno radnje u kojoj ste kupili proizvod. Veoma je važna manipulacija proizvodom, na koju nažalost, nakon isporuke ne možemo da utičemo”, glasio je odgovor iz Nectara.
Kako prenosi Halo, inspektore, gospođa nažalost nije sačuvala tetrapak soka jer joj se niko nije povratno javio. Ipak, ako se kupcima dogodi ovakva situacija, sada znaju kako treba da postupe – sačuvaju uzorak, obaveste trgovinu i proizvođača i po mogućnosti sačuvati račun.