Tandir mora platiti Rovčaninu! Poslanik SPP izgubio spor protiv novinara iz Prijepolja

Viši sud u Beogradu odbio je tužbeni zahtjev Samira Tandira iz Prijepolja da mu novinar i sugrađanin Alem Rovčanin, vlasnik internet portala PP Media, plati milion dinara zbog navodno pretrpljenih bolova i povrijede časti i ugleda.

Istom, nedavnom presudom, tužilac Tandir obavezan je da Rovčaninu isplati 136.650 dinara na ime troškova parničnog postupka, a odluku je izrekla Milena Vasić Pejčić, sudija pojedinac VS u prestonici, javlja Glas Zapadne Srbije.

U obrazloženju presude navodi se da je Tandir tužio Rovčanina jer je njegov portal, 16. januara 2018, objavio tekst pod naslovom “Micanović: Mekić, Tandir i njegova tetka me reketirali? Tandir: Podnijećemo krivičnu prijavu protiv Micanovića”. U spornom tekstu navodi se, pored drugog, da je Tandir februara 2017. “oko 23 sata” pozvao Micanovića na sastanak a pozvani je to opisao na sljedeći način:

“Sastanak je krenuo prijetećim i ucijenjivačkim tonom. Prijećeno mi je da, ako ne potpišem nalog za prenos sredstava od 250.000 dinara, Odbojkaški klub `Bambi volej` biće izbačen iz opštinskog finansiranja i ugašen i da će sve učiniti da mojoj djeci, koja su sjajni studenti na Filološkom i Filozofskom fakultetu, budu uništeni poslovni životi”.

Micanović je posle toga podnio prijavu policiji povodom ovog slučaja i za čitav slučaj zainteresovao se portal Glas zapadne Srbije iz Čačka, vlasništvo Gvozdena Nikolića. Nikolić je prijje objavljivanja teksta i krivične prijave zatražio komentar od Tandira, a ovaj mu na mejl poručio da će mu odgovoriti njegov (Tandirov) advokat, privatnom krivičnom tužbom”. Zatim je GZS objavio tekst o ovom zamešateljstvu, a Rovčanin samo prenio na svoj portal u Prijepolju.

Sud u Beogradu je, uzimajući sve dokaze kao cijelinu, utvrdio sljedeće činjenice:

“Tužilac Tandir je šef poslaničke grupe Stranke Pravde i pomirenja u Skupštini Srbije i potpredsejdnik stranke, a u trenutku objavljivanja spornog teksta bio je odbornik u SO Prijepolje i šef odborničke grupe. Dana 16. januara 2018. na Rovčaninovom portalu objavljen je tekst gde se navodi da je Adis Micanović Policijskoj upravi u Prijepolju podnio krivičnu prijavu protiv Tandira i Mekića, zbog prijetnji, ucijene, prevare i obmane, gdje navodi: U februaru 2017. posle dvomesečnog ubjeđivanja i obećanja, pristupio sam stranci na čijem čelu na lokalnom nivou jesu Tandir i Mekić…

Predsjednik sam najuspješnijeg kolektiva za 2015. i 2017. (`Bambi volej`, odbojka) i moje pristupanje toj partiji bilo je isključivo iz sportskih razloga i ubjeđenja. Obećavano je da će klubu pomoći kroz uslove za treninge i takmičenja, sportsku opremu i ulaganja, ali su prvi nesporazumi nastali uoči raspodele sredstava finansijskim organizacijama za 2017. kad mi je Medo Mekić nekoliko dana ranije izjavio da su odbojkaškom klubu dali 1.008.500 dinara, ali pod uslovom da od te sume 250.000 vratim partiji…

Tog dana Medo Mekić donio mi je blanko nalog za prenos 250.000 dinara, iako sredstva iz opštine, namijenjena sportskim klubovima, još nisu bila prebačena. To je za mene bio šok, ogorčen odbio sam i napustio sastanak. Međutim, iste večeri oko 23 sata pozvan sam na sastanak u prostorije Vakufske kunjihe od strane Tandira i opet se krenulo prijetećim i ucijenjivačkim tonom…”

U osporenom tekstu dodaje se da je Micanović takođe izjavio šta se zbivalo dalje:

“Sutradan, Medo Mekić me pozvao na sastanak i rekao mi da prihvatim sve uslove jer je ovo bitan test za nas dvojicu u stranci, i da su te pare predviđene za kupovinu kamera i opreme za TV Sandžak i njen ogranak u Prijepolju. Takođe mi je rekao da predsjednik opštine Prijepolje nije našao drugi način da finansira kupovinu opreme za Sandžačku televiziju iz Novog Pazara, osim ovakvu, preko našeg kluba…”

U policijskom zapisniku naveden je i sledeći iskaz Micanovićev:

“Dana 31.5.2017. klubu je prebačeno iz opštinskog buѕeta 720.500 dinara a već sutradan, 1. juna u jutarnjim satima, Medo Mekić je došao kod mene i donio mi osam računa i ugovor sa firmom `Globoal partners plus doo` u ukupnoj vrijednosti od 170.000 dinara. Potpisao sam mu sve račune, nalog za prenos i prebacio novac na pomenutu firmu, a kasnije sam saznao da je njen zastupnik tetka supruge Samira Tandira…”

Sud u Beogradu, međutim, utvrdio je da sporni tekst predstavlja sadržinu usredsređenu na pitanja od javnog interesa, “pa su granice šire kad je riječ o nosiocima funkcija„ kao što je Tandir.

“U predmetnom tekstu vjerno je prenjeta izjava trećeg lica, pa se ne može smatrati da je riječ o proizvoljnom ličnom napadu autora teksta. Tim pre što je tužiocu poslat predmetni tekst prije objave kako bi se o ljemu izjasnio i pri čemu je njegov odgovor unet u naslov teksta”.

Tandir ima pravo žalbe Apelacionom sudu u Beogradu.

Izvor: GZS

Preuzmite android aplikaciju Sandzaklive portala Brža, modernija, preglednija...
Subscribe
Obavijesti o
guest
0 Komentara
Inline Feedbacks
View all comments
0
Voljeli bi čuti vaše mišljenje, molim vas komentarišitex
()
x

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker