Žena uzela proizvod na akciji, a onda na blagajni ostala u čudu: ‘Pogledajte kako nas veslaju’

Trgovci sve češće koriste razne trikove kako bi privukli kupce i povećali prodaju, a jedan od najčešćih je „popust koji zapravo nije“.
Naizgled povoljne promocije često kriju manipulacije cijenama, zbog čega se potrošači osjećaju prevareno kada shvate da su zapravo platili više nego što su trebali.
Prevara u maloprodaji često se zasniva na obmanjivanju potrošača lažnim obećanjima o kvalitetu i cijeni proizvoda ili usluge kako bi ih se potaknulo na kupovinu. Uobičajeni oblici takve prevare uključuju prikrivanje stvarnih troškova ili dodatnih naknada, koje kupci često otkriju tek nakon što je kupovina već obavljena. Da bi se zaštitili, potrošači bi trebali provjeriti kredibilitet trgovaca, pažljivo proučiti uslove kupovine i osloniti se na recenzije drugih korisnika.
Žena koja je podijelila svoje iskustvo u Bipa drogeriji na Redditu također je pokazala da „promocije“ nisu uvijek onakve kakve se čine. Naime, otišla je iskoristiti poznati vikend popust od 30 posto, ali ju je na kasi dočekalo neugodno iznenađenje.
Upozorena na prevaru
„Kupila sam jer sam mislila da je dobra kupovina. Na polici je pisalo šest i po eura, znam da je drugdje preko sedam. Ali kada sam došla do kase, na računu je pisalo 9,65 eura!“, napisala je korisnica.
Prema njenim riječima, prodavnica je podigla cijenu za dan akcije, tako da je popust od 30 posto zapravo samo vratio cijenu na nivo koji važi za ostale dane. „Podigli su cijenu za taj dan kako bi je snizili za 30%. Tako da ispadne da postoji neka vrsta popusta. A na čepu piše MPC 7,20 eura od petog mjeseca! Ako postoji popust od 30%, popust treba staviti na normalnu cijenu, a ne na povećanu. Ne volim kada ovako varaju ljude!“, dodala je.
Njena objava izazvala je lavinu komentara, a neki su potvrdili da su primijetili slične situacije. „Nikad ništa ne kupujem u Bipi osim šminke kada je vikendom popust od 30%, jer to rijetko viđam u drugim drogerijama. Sve ostalo je mnogo skuplje nego drugdje. Povremeno (vrlo rijetko) naiđem na dobru akciju 1+1, ali ne kupujem ništa drugo“, napisala je jedna korisnica, dok se druga našalila: „U Bipi kupujem samo sapun za veš i četkicu za zube, u slučaju da zaboravim.“
Stručnjaci upozoravaju da su „popusti“ uz prethodno povećanje cijena jedan od najčešćih oblika manipulacije potrošačima. Takve prakse su formalno zabranjene Zakonom o zaštiti potrošača, ali ih je teško dokazati jer trgovci često mijenjaju cijene neposredno prije sniženja.




















E pa drage žene kada ste na kasi uvek možete stornirati kupovinu .
Nigde ne piše da neki proizvod mora da se plati na kasi.
Ali nigde ne piše.
Vratio sam mnogo proizvoda.
Jednom sam kupio u januaru usisivač mile koji je bio na popustu 50% posto a zaboravili da promenu cenu, ukucala kasirka kasirka punu cenu oko 150 € i ja je pitam šta je to ona kaže toliko košta ja otišao do rafa i doneo karticu sa cenom i šifrom proizvoda reko a šta je ovo ona kaže zaboravili da promenu cene.
Reko žao mi je to je vaša greška.
Morala je da mi promene cenu usisivača ali je odmah bacila karticu u kantu.
Tako da uvek ima izbora nema na kasi da nešto mora samo treba obratiti pqžnju.
Zasto pisete o nekim starim dogadjajima
I van nasih granica pa zbunjujete narod. Trebali bi i malo CUTI I drugu stranu tj trgovce koji nemju Veze s kvalitetom a u poslednje vreme ni sa postavkama cena…. LJUDI NEMA RADNE SNAGE , NESTIZE SE NISTA,… NEMOJETE SVE NA TRGOVCE….