Mešihat IZ Sandžak: Objavljivanje karikatura Muhammeda, a.s. je podsticanje mržnje

Ne možemo ostvariti prosperitet u razumijevanju i upoznavanju među ljudima ukoliko se vrijeđaju vjerska i nacionalna osjećanja drugih", poručeno je iz ove islamske zajednice

gvjmfgjfgc

Mešihat Islamske zajednice Sandžak, rijaseta Islamske zajednice Srbije (IZS), povodom aktuelne situacije u Francuskoj saopštio je da najoštrije osuđuje zloupotrebu slobode govora i umjetničkog izražavanja s ciljem ponižavanja drugih ljudi i njihove svetosti.

"Vrijednost slobode mišljenja i umjetničkog izražavanja je u tome da razvija kulturu razumijevanja i poštivanja među narodima, ma koje vjere i rase bili. Objavljivanje karikatura u kojim se na ružan način predstavlja lik Muhammeda, a.s., jeste grubo provociranje i podsticanje mržnje koja nikome ne donosi dobro", ukazuju iz Mešihata IZ-e Sandžaka.


Podsjeća se da islam govori da su svi ljudi potomci jednog čovjeka i jedne žene, te da se potomci trebaju upoznavati i međusobno poštivati.

"Stoga, ne možemo ostvariti prosperitet u razumijevanju i upoznavanju među ljudima ukoliko se vrijeđaju vjerska i nacionalna osjećanja drugih", poručeno je iz ove islamske zajednice.

Komentari  
-14 # Sihirbaz 2020-10-28 22:55
Nravno da je ružno predstavljanje vašeg poslanika za svaku osudu, ali pitanje je zašto je bilo kakvo predstavljanje lika podjednako zabranjeno? I opšte bilo kakva rasprava i tumačenje opisanih događaja iz Kurana mimo hodža? Zato što je toliko stvari koje je tako lako uzdrmati.
Odgovori | Prijavi moderatru
+11 # Neko 2020-10-29 00:07
Kao prvo u apsolutnoj vecini tih slika je to ponizavanje, podrugljivo, uvredljivo. Nacrtan je ili nag, bez odjece ili sa bombom na glavi... ako to nije mrznja, ne znam sta jeste. Njima je to sloboda govora a u FR se ne smije uvrijediti zastava, i dobija se kazna 1500 eur. Ako je to sloboda govora, neka pokusaju to da urade jevrejima! U DE su to uradili, cak i nije bilo uvredljivo, pa je novinar odmah bio otpusten. Neka njihove glavne novine pokusaju da crtaju na slican nacin Isusa i njegovu [censored], pa bi vidjeli sta bi lobi iz Vatikana uradio. Na kraju, svako, ko je kritikovao ove crteze (sto tek spada u slobodu govora) bio je uhapsen. To se desilo poznatim humanitarcima u FR. To su licjemeri. Ne znam sta je hriscanima, sto vrijadjaju, rade primitivne stvari.
Odgovori | Prijavi moderatru
-12 # maki 2020-10-29 00:24
Nije tacno, evo u filmovima, crtanim filmovima, muzici se sprdaju sa isusom pa im niko nije odsekao glavu. Samo pravite zrtve od sebe zbog jednog crteza.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Filozof 2020-10-29 11:11
Jutros jos odsecenih glava u Francuskoj.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # J 2020-10-29 11:41
To kad se oni izmedju sebe ismijavaju a kad Musliman to uradi ili bude uhapsen i mucen po zatvorima ili bude napadnut fizicki "zbog ekstremizma" I tad vrijedjanje drugih vjera nije vrijednost evropskog drustva ko sto se pravdaju kad njihovi siju mrznju.
Odgovori | Prijavi moderatru
-7 # Sihirbaz 2020-10-29 13:04
Svaka musl. država teži da se živi po pravilima i zakonima vaše svete knjige - a kada se to dogodi onda sami musl. beže iz te zemlje glavom bez obzira, a ogroman deo naroda u veri drži upravo strah... od otsecanja glave.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # J 2020-10-29 13:34
Nije tacno , serijatske zemlje nemaju veliku niti brojnu dijasporu dok iz sekularnih muslimanskih drzava imas milione imigranata a I historijski gledano sve migracije ka zapadu su počele kad je Muslimanima poceo da se sekularizam namece silom pa su pokidane veze sa drugim islamskim zemljama a uspostavljene sa krscanskim dje se tvrdilo da su im krscani blizi od drugih Muslimana a sad kad ih je doslo mnogo mijenja se priča i odjednom su oni kroz drugaciji I treba da se mijenjaju.
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # k 2020-10-29 14:30
Sekularna islamska drzava, kao na primer? ahaha Koja li je to drzava samo da znam.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Sihirbaz 2020-10-29 14:42
Tačno je, kažeš šeriatske a misliš na one male prebogate naftom. Ali i oni svi imaju nekretnine po belom svetu gde redovno provode vreme u slobodnom disanju.
Odgovori | Prijavi moderatru
-13 # musa 2020-10-28 23:13
Apsolutno nije. Pomirite se sa tim vec jednom, islamu se klimaju temelji i vreme je da se promeni, jer ovo nije 7. vek pa da seces coveku glavu jer je pokazivao karikature koje je neko drugi nacrtao.
Odgovori | Prijavi moderatru
+10 # NP 2020-10-29 00:16
Ne klimaju se temelji islamu već tvojoj percepciji islama. Islam je savršen ali to ne znači da medju muslimanima nema i grešnika. Prouči islam pa piši o islamu
Odgovori | Prijavi moderatru
-10 # musa 2020-10-29 00:22
Cekaj, kazes da je islam savrsen a muslimani nisu, nesto tu ne stima. Nije to samo moja precepcija, to su cinjenice. Proucio sam ja dosta islam, ne brini za mene.
Odgovori | Prijavi moderatru
-10 # maki 2020-10-29 00:27
Kada im nesto nije po volji, odmah govore ljudima da prouce islam. A kada im kazes da si proucao, kazu da si pogresno shvatio. Klasicno skretanje sa teme.
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # Bosna 2020-10-29 08:52
Temelje islamu su uzdrmale hodze i pokvarena ulema.ljudi su u pravu.koliko ima islama ? Sunitski,šiitski,vehabijski,sufijski.sve jedni za druge tvrde da su nevjernici,a navodno svi su muslimani i pripadaju islamu.ne želim dalje da pišem a da ne kažem,da je kur'an savršenstvo i da u njemu nema protivrječnosti.to može svako da uzme otvori knjigu,pročita i vidi...pojedini komentatori imaju pravo za tvrdnje..ako doneseš jedan ajet,kao dokaz protiv pokvarene uleme i hodza,odmah osporavaju,tvrdeći, ajet je objavljen za neki poseban dogadjaj,i ne važi za sadašnje vrijeme.time svesno, ili ne znajuci, negiraju njegovu univerzalnu poruku...ne trebaju nama ni jevreji ni krščani,ni budisti,ni hebdo.taman da ne postoje,da ih uopšte nema,ustanju smo,da se izmedju sebe uništimo.pa imamo u našim sokacima primere i pored ovih,jevreja,kršćana,budista,mi dižemo ruku na brata i prolivamo mu krv.primer fikreta abdica,zukorlića,gulena i mnogo,drugih koji se svrstavaju uz druge a svoje napadaju i uništavaju
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # NP 2020-10-29 09:21
Allahamanet Bosno.
Dovoljno je pročitati to što si napisao da u Kur'anu ima kontradiktornosti da bi svaka dalja polemika izgubiila smisao.
Prve Božje riječi su bile 'Ikre' Bismi Rabike..." - Uči, čitaj, proučavaj u ime Gospodara tvoga.
Jadna Bosno,
Kako ti da tvrdiš da se neki ajet kosi sa drugim a da nisi poslušao Stvoritelja i proučio, izučio... taj ajet, otvorio na primer Tefsir ibn Kesira i pogledao njegovo tumačenje.
Ne, ahmaku, tebi je lakše da ubaciš crv sumnje sebi i drugima nego da dodješ do istine.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # NP 2020-10-29 09:28
Ups...
Halali Bosno, pročitah pogrešno prvi deo komentara gde mi se učinilo da kažeš da u Kur'anu ima protivrečnosti - zato ovako odreagovah.
Halali još jednom.
Ne slažem se sa većinom napisanog ali to je sitnica u odnosu na to kada se slažemo da je Kur'an savršenstvo bez kontradiktornosti.
Još jednom da ponovim - Islam je savršen a muslimani nisu.
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # NP 2020-10-29 11:13
Jos se nisam sasvim otreznio od proslavljanja nove muftijine funkcije.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Живојин 2020-10-29 12:39
... осим војводе санџачкога, посланика.... и у новом сазиву ;-) !
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # k 2020-10-29 14:41
Bala, bla, opet isto baljezganje, svi drugi krivi sam islam savrsen i najbolji, bla, bla. Procitajte malo vise knjiga, malo izadjite iz okvira islama pa cete da svatite da ipak islam nije savrsen. Naravno, u to ubrajam i ostale religije.
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # sara 2020-10-29 08:27
Islam kao religija, je savrsena i nema nedostataka, ali ono sto danas muslimani prakticiraju na svetskom nivou nema ni I od Islama. Islam nije u krizi, ali tumacenje Islama je u velikoj krizi. Hriscanstvo ima papu a mi imamo kriminalnu Saudi porodicu. Do drugog svetskog rata imali smo palestinskog muftiju kao vodju muslimana, ali sa jacanjem Saudi idiota ta funkcija je nestala.
Bassam Tibi, sirijac univerzitetski Professor u nemackoj je napisao knjigu Die neue velt Ordnung,
nema na nasem prevod, ko moze nemacki, preporucujem da se procita, jer tu su odgovori na ova pitanja.
Odgovori | Prijavi moderatru
-5 # Живојин 2020-10-29 12:45
Ако је "Islam kao religija, je savrsena i nema nedostataka...", јесу ли онда остале религије несавршене и самим тим, неврничке, а муслимани савршена виша раса која треба да преваспита несавршене невернике?
Је ли зато ономе ко несавршено нацрта "савршеног" пророка треба савршено одрубити главу?
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # sara 2020-10-29 13:09
Nisam rekla da su druge vere nesavrsene, no ipak je Islam jedina religija koja je izjednacila muskarca i zenu, zabranila zakopavanje zive novorodjene zenske dece, propoveda ekonomsku jednakost medju ljudima, i zabranjuje nasledjivanje titula i funkcija. Takodje je zabranila kamenovanje zena--neka baci kamen prvi onaj ko je bezgresan -- i niko nije bacio, jer nema bezgresnih.
Muslimani celoga sveta, nisu savrsena rasa, jer se uglavnom ne pridrzavaju svoje Knjige i uvek su u boljim odnosima sa drugima nego izmedju sebe. Najbolji primer je Saudijska Arabia, najbolji pertner Amerike i Izraela a u vecitom sukobu sa svim muslimanima.
Nisam uopste za secenje glava, ne opravdavam, ali jednako bih osudila crtanje karikatura bilo kojeg bozijeg Poslanika, i Muhameda i Isa i Davuda i Sulejmana..........
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Живојин 2020-10-29 13:41
И Јопет: "...Islam jedina (ПАЗИ - ЈЕДИНА) religija koja je"
- izjednacila muskarca i zenu, а шта, остале религије пропагирају неједнакост јер не траже да жене буду забрађене у буркама?
- "zabranila zakopavanje zive novorodjene zenske dece", што значи да све друге религије то пропагирају, само Хислам забрањује. То нормални људи и народи никад нису ни радили јер се сматра злочином и ненормалним, па им није ни потребна религија која то забрањује!
- propoveda ekonomsku jednakost medju ljudima, што јепет значи да, ако је "Islam jedina religija koja" то забрањује, остале то проповедају или дожвољавају. ЈОПЕТ лаж и подметачина "савршених"!
- kamenovanje zena--neka baci kamen prvi onaj ko je bezgresan -- i niko nije bacio, jer nema bezgresnih", то су речи Исуса и основа Хришћанства!
И ако је "Islam jedina religija koja je... све то уредила", значи да су остале религије наопаке о неверничке, па муслимани треба да их пропбрате - џихад?????
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # sara 2020-10-29 14:25
Kako su obucene katolicke None, kako su obucene ortodoksne casne sestre, kaludjerice, a sto je to ograniceno samo na njih a ne prihvataju ostale zene krscanstva, to ces ti bolje obijasniti. Kako su bile obucene zene u doba srpske vlastele, na dvoru cara Lazara, kako su bile obucene srpske zene do kraja 19og veka, a tokom 20og veka uglavnom na selu, nisi mogao videti zenu bez marame
na glavi i bez dugih rukava, poduze suknje, sa dugim carapama, to se i danas moze videti u nasem kraju. Cak je i devica Marija na svim slikama sa prebacenom maramom na glavi. Znaci nema razlike.
Koliko puta sam srela u nemackoj ruskinje verujuce po izvornom pravoslavlju, u dugim haljinama sa obaveznom maramom na glavi, cak se jedan bosnjak zaljubio u jednu takvu misleci da je ruska muslimanka. Ne propagiraju druge religije zakopavanje zenske dece, ali kao starije objavljene nisu reagovale. Dajem za pravo da je Isus rekao, ali po nasem nije Isus nego Isa pa ja tu mudru izreku svojatam, ne zameri.
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # sara 2020-10-29 14:48
Mora se reci, jer inace je zavladalo javno mnjenje da su zene u Islamu robovi. Bogami nisu. Merkel je prva zena vodja jedne drzave u Evropi, ne racunajuci kraljevske teatre, koja je pobedila na izborima, a puno ranije je turska imala zenu predsednicu Ciler takodje pobedila na izborima. A jos ranije je Pakistan imao zenu predsednicu Buto isto na izborima pobedila. Zatim, zene u Turskoj su prve dobile pravo glasa na izborima nego zene u Svajcarskoj. Zene u Nemackoj, sve do 70ih godina nisu mogle zasnovati radni odnos bez dozvole muzeva. U vecini muslimanskih zemlja na univerzitetima je veci procenat studentica nego studenata.
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Живојин 2020-10-29 15:58
Шта сад врдаш и хајде се прво договори сама са собом да ли ЈЕДИНА исправна религија илиније, јер си рекла да је ислам ЈЕДИНА религија за равноправност жена, а онда како је, због тако савршене равноправности, "zavladalo javno mnjenje da su zene u Islamu robovi". Јуче си нападала војводу санџачкога што има 4 жене и пропагирала да будеш једна једина. Зар ислам, као ЈЕДИНА тако савршена религија која је све уредила, не пропагира право мушкарца на више жена? И стварно, ислам је ЈЕДИНА религија која проповеда право на више жена? Је ли то савршено или није?
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # sara 2020-10-29 16:25
Islam dozvoljava u IZUZETNIM SLUCAJEVIMA vise zena, ali ne tako kako je uradio sandzacki vojvoda, zeniti se iz hira sa mladim devojkama nije dozvoljeno. Dozvoljeno je iz ekonomskom socijalnih razloga ozeniti udovicu sa decom, znaci u prvom redu pruziti materijalnu sigurnost,ili ako zena zbog bolesti se neostvaruje kao majka,pa uzeti drugu zenu zbog potomstva.
Zeni u Islamu je dozvoljeno razvesti se kad god hoce, u krscanstvu nikako se ne moze razvesti, dok kod jevreja tek kada napuni status 10 godina nerotkinje. Znaci Zena u Islamu ima pravo da bude prva i jedina, a ako joj je to pravo ugrozeno, onda ima pravo da se razvede.
Odgovori | Prijavi moderatru
-5 # Живојин 2020-10-29 19:11
Види сад слободнга тумачења бушњачења ислама; где то пише само "u IZUZETNIM SLUCAJEVIMA vise zena"? Али , добро, ето - да ли се слажеш да твој драги може "iz ekonomskom socijalnih razloga ozeniti udovicu sa decom", а Јопет "изуезетно" једно две-три такве и како ћеш онда ти бити као што " Zena u Islamu ima pravo da bude prva i jedina,?
И не лупетај о нечему очему појма немаш да се жена "u krscanstvu nikako se ne moze razvesti", да би лажима омаловажавала туђу религују док своју, коју не поштујеш и искривљујеш како теби паше, проглашаваш ЈЕДИНОМ исправном и савршеном! Па како таква "савршена" и "једина исправна" религија избаци вас такву наопаку "вишу расу" да све изврћете наопако, па чак и своју "савршену" религију!
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Pesterka... 2020-10-29 14:22
Pa jesu ostale vere nesavršene jedino je Islam savršen svi ostali su svoje prvobitne knjige i skrivili i pisali kako kom odgovara
Neka se ruka osusi svakom ko pokuša bilo kako sa nacrta našeg dragog i voljenog poslanika
Odgovori | Prijavi moderatru
-6 # k 2020-10-29 14:35
Upravo si stala na stranu coveka koji je ubio drugog coveka. Bednice, podrzavas ubice. Ne bi me cudilo da se sutra razneses u nekom trznom centru, ali pazi za zene nama hurija u dzenetu, za zene nazalost nema nista jer su bezvredne po islamu koji toliko hvalis.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Psihoza 2020-10-29 15:29
Ubistvo jednog čoveka je terorizam,tragedija.ubiti hiljade ljudi je statistika....zašto baš zamišljaš zenu,da se raznosi u tržnom centru,u zatvorenom,tijesnom prostoru.možeš li da je zamisliš kako se raznosi na otvorenoj,pešcanoj plazi,prepunoj žarkog sunca...koja je razlika po tebi,raznijeti se u tržnom centru ili raznijeti se na peščanoj plaži.dali možeš da odgovoriš sebi i nama,bilo bi jako interesantno,da pročitamo...
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # K 2020-10-29 15:53
Covece, ljudi podrzavaju coveka koji je ubio PROFESORA koji je POKAZIVAO karikature u smislu slobode govora, znaci pokazivao, a ne crtao. Ako je tebi normalno da zbog toga ubijes coveka, ti si bolestan. Za zenu sam dao primer, ocito da ti je zapalo za oko od vega ovoga samo zena koja se raznosi.
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Psihoza 2020-10-29 18:53
Jeste u pravu si ...to je najtmurnija slika,sa velikim bijelim praskom.ali još jednom te pitam,zašto si baš izabrao tržni centar a ne plažu,recimo..
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Живојин 2020-10-29 20:29
Зато, психопато, да би твоја "савршена", као нпр.ова Пештерка, убила што више "несвршених"! И тако, док сав нормалан свет осуђује клање професора и људи у париској цркви, ево и "савршени" мешихат осуђује професора који је показао цртеж Мухамеда и тиме увредио "савршене" кољаче! Мало је "савршено" клање професора и двоје људи у цркви за време "несавршене" службе Богу и зато би требало послати једну "савршену" Пештерку у неки тржни центар да се казни што више "несавршених неверника" у име "једине савршене" религије!
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Pesterka... 2020-10-30 09:42
Nidje ja nijesam rekla da podržavam ubijanje nevinih osoba
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Живојин 2020-10-30 19:07
... него си унапред осудила свакога ко "bilo kako sa nacrta našeg dragog i voljenog poslanika", а не онога који због тога коље, јер су "ostale vere nesavršene jedino je Islam savršen"!
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Pesterka... 2020-10-30 20:59
Tačno ,samo je islam savršen kad ti to bude jasno biće previše kasno
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Pesterka... 2020-10-30 21:07
Naravno ako se ne pokajes prije toga
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Живојин 2020-10-30 21:53
Па шта се онда буниш, ето толико је савршен да се у одбрани тог савршенства људима одрубљују главе за време молитве у цркви!
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Живојин 2020-10-29 16:03
... и не само да се осуши, треба му је одсећи, а онда и главе одрубити бар двојици несавршених невереника ниже расе, најбоље Јевреја или Срба!
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Pa 2020-10-29 14:16
Mnogo su danas Muslimani upali u bespotrebnu raspravu sa okorelim protivnicima,ili bolje receno,sa dusmanima Islamu i Muslimanima.,a da pri tome se ne pozovemo na Sunnet Poslanika Muhammeda a.s.Setimo se malo sta se Njemu sve desavalo dok je prenosio Allahovu poruku i kakva je sve ponizenja doziveo,ali je ostao dosledan saburu i smirenosti i potpunom ignorisanju takvih stvari.
Davati toliku vaznost nekom tamo t.z. Listu-casopisu zato sto ciljano vredja Muhammeda a.s.je najveca greska svih nas Muslimana,a posebno verske elite. Taj casopis s namerom izaziva bas ove nase reakcije koje se kose sa onim ponasanjem Poslanika a.s. u takvim situacijama. Kada bi mi danasnji Muslimani ostali dosledni Poslanikovog a.s. ponasanja,onda bi smo jednostavno pristupili potpunom islamskom sabburu,i potpunoj ignoranciji takvih gluposti kojima se bavi taj list. Na taj nacin bi smo zastitili velicinu i Poslanika i vere.Ovako nas dovode na njihov nivo.
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Живојин 2020-10-29 20:35
...несавршене неверничке ниже расе с којом не треба расправљати него уз текбир обезглавити у име "савршене и једине исправне" религије! Кажи слободно, разумемо те ми!
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Milica Kosović 2020-10-29 20:59
Ha ha "U bespotrebnu raspravu sa dušmnima islama" to što ti misliš da je bespotrebnu, to je odraz toga koliko vi nemate kontakta sa realnošću. Šta bi neko bio dušman Islama, budizma, hinduizma bilo čega? Mi smo dušmani ljudi koji odsecaju glave slučajnim žrtvama zarad bezazlenih stvari sa kojima žrtva nema nikakvu vezu. Protiv dizanja u vazduh, bezbrojnih seksualnih napada. Zapad jeste duhom mrtav ali je isto tako u svojoj dubini nacistički i inkvizitorski - zulum je podebljao, teško vam kad oni počnu d se svete.
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # mehmed 2020-10-29 23:13
Zukorlic je X puta na medijima grandiozno polemisao o VJERAMA .
Neki mjesaju VJERU sa RELIGIJOM ...

Jedina VJERSKA( a ne religiozana ) KNJIGA koja se NIJE a I NECE NIKAD PROMJENITI je SAVRSENI KURAN .
Mnogi danasnji komentari su bili mahalski banalni , ljudski sterilni a neki su kao i Vucicicevi Amfilohijevi raspirivali Vjersku mrznju .
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Живојин 2020-10-29 23:34
Биће, Мео да си ти Јопет помешао старо и ново градиво и веру са религијом као и Посланика са послаником војводом санџачким!
Вера је једна једина у једног јединог Бога за све људе без обзира на нацију, боју коже и друге разлике, а све књиге са објавама НАЧИНА ИСПОВЕДАЊА вере су религија! Дакле, ислам је као и хришћанство, јудеизам, будизам... само један од различитих начина исповедања вере у једнога Бога! Свако мисли да је његово начин исповедања вере исправан, а сви начини исповедања (религије) су исправни, акоје вера искрена! И зато недај да те лажу хоџе као Шојић који су иовде, како си лепо приметио, "raspirivali Vjersku mrznju" тврдећи да је само њихова религија савршена и истинита, а остле лажне и неверничке!
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Bosna 2020-10-30 10:25
Tu si negde zivojine.nastavi tako i nećeš po meni,daleko biti,od dobre večne perspektive,jednom kad ti se život na zemlji ugasi.uzvišeni stvoritelj svega postojeceg, kaže, da su i jevrejske i hrišcanske knjige njegova objava ljudima, da se ispravno ponašaju i žive.na drugom mjestu govori,,da je htio sve bi ljude sledbenicima jedne vere učinio,,.zasto je on to tako uradio to je njegova tajna (znanje.)mi mozemo filozofski raspravljati hiljadama godina i 'jopet' necemo biti sigurni jesmo li potrefili suštinu.nadam se da si čitao casnu bibliju i časni kur'an.ono sto zelim da ti kazem u bibliji,isto,kao i u kur'anu.kada se govori o vjerovanju kao ispravnom činu,uvije stoji i činjenje dobra drugim ljudima,životinjama,biljkama i celokupnom svijetu(planeti,univeržumu)uopšte... ,,oni koji veruju i dobra djela čine,,..,nikad nije odvojeno jedno od drugog,uvek stoji zajedno.jačina ljudske dobrote je koliko i vere.ne može čovek biti vernik ako nije dobar...zar nije,ova činjenica,ohrabrujuća..
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Живојин 2020-10-30 18:58
На жалост није ни мало охрабрујућа јер је у свим религијама верника веома мало, а религиозних превише! Лепота овога света и јесте баш у различитостима верника које би релогиозне хоџе, као овај овде Шојић, да униформишу и хијерахијски владају у њиховој "савршеној истини" лажи, подвала, превара, отимања, богаћењана туђој муци..... ! Селам ти брате!
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # mehmed 2020-10-30 23:16
Sad nesto o vjeri i religiji :

Vjera NIJE Dogma , religija Jeste . Vjera je IZVOR a religija TOK .

Vjera je MORAL a Religija POLITIKA :
Dokazi se mogu naci u zabranjenom filmu " Svedok Bozije ljubavi" , litijama u Crnoj Gori , formiranje SPC vlade u Manastiru Ostrog po naredjenju najveceg crkvenog velikodostojnika .

Koran NIKAD nije MIJENJAN a Svaka pravoslavna drzava ima svoju verziju Biblije .
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Живојин 2020-10-30 23:30
Е, па, Мео то је баш много компликовано, него ајде ти то мени, вако неукоме, мало једноставније објасни једноставним одговорима на питања (вера/рлигија, да/не):
1. Да ли је ислам вера или религија?
2. Да ли је хришћанство вера или религија?
3. Да ли ислам и хрићанство исповедају веру у истог Бога?
Хвала унапред!
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # mehmed 2020-10-31 09:16
IZVORNI Islam po ORIGINALNOM Koranu a IZVORNO Krscanstvo po ORIGINALNOJ Bibliji su VJERE u jednog Boga.

A to , da religija MOZE politika biti !!! sam predocio u mom komentaru od : 2020 - 30 -10. , 23: 16 .
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # mehmed 2020-10-31 09:24
Korekcija i dopuna mog predhodnog komentara.:

ORIGINALNI Koran i ORIGINALNA Biblija su IZVOR VJERE u jednog Boga.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Живојин 2020-10-31 14:15
Хвала на одговору, Мео, али тек сад си ме збунио да ми ево ништа више није јасно!
Ако су ислам и хришћанство вере у истог Бога, како им се онда зову религије и да ли свако има своју или им је заједничка религија?

А ако религија може бити и политика, да ли је онда религија кад Хисламска заједница од својих хоџа направи политичку партију Санџачко Приватно Предузеће са којом уђе у власт и како се онда зове та религија или је то онда религија ислама?
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # mehmed 2020-10-31 17:08
Niko i nikad Dunjaluku nemoze skuziti KONSTANTU zvana Bog.

PUT u to neibjasnjivo cudo se moze ostvarivati i kroz religiju tj. POLITIKU .
Naprimjer:

Zukorlic je realizovao SAMOodrzivu i Najorganizovaniju IZ na Dunjaluku.
A u POLITIKU usao , jer su mu neke Vlade Srbije i Kijametska braca to DJELO RAZVALILE.

Ili , Amfilohije koji je uz POLITICKU i drugu pomoc SPC srusio vladu u Crnoj Gori .
A natragicnije je to , sto je dokazao da je srpsko pravoslavlje pagansko
i to , sto Savjet Evrope i zapadni Mediji konstatuju : " SPC je remetilacki faktor na Balkanu.." .

Naravocenije:
religija tj. PUT moze biti IZGRADNJA ili RUSENJE.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Живојин 2020-10-31 17:43
Аууууууу, Мео, тек сад га замрси до краја!
Па где је сад ту вера, а где религија?
И шта је сад ту посланик војвода санџачки реализовао, веру или религију која је Јопет "SAMOodrzivu i Najorganizovaniju", а сигурно и Јопет као "савршену једину истину".
И шта је онда "remetilacki faktor na Balkanu", Јопет тако "несавршена и неистита" вера или религија СПЦ?
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Живојин 2020-10-31 17:51
И на крају бар објасни, ако "natragicnije je to , sto je dokazao da je srpsko pravoslavlje pagansko", шта треба онда ви тако "савршено религиозни верници" организовани у "SAMOodrzivu i Najorganizovaniju IZ na Dunjaluku" да урадите са таквим "неверним поганим паганима"?
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # mehmed 2020-10-31 18:53
Zivojine , ova tema je preteska i za Teslin i za Ajnstajnov UM a i za cjelokupni ljudski rod...

Uradite sve da u Sandzaku - Raskoj Onlasti OSTANU vjekovno dobri medjunacionalni odnosi .

DJECA Raske Oblasti-Sandzaka ce Vam biti zahvalna .
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Живојин 2020-10-31 19:27
Комшијски односи у српскоме Расу, где се од памтивека комшијско пази боље од свога, су одлични, а били су савршени док сте нисте појавили ви неписмени интернаци хајвни да пропагирате ислам као "једину савршену истину и једину исправну веру" , а комшијско хришћанество називате паганством и неверништвом. То и ти себи узимаш за право да понављаш као папагај, а не разликујш веру од религије, нити си прочитао Куран док Библију ниси ни отворио, него лупеташ нешто кшто си чуо од, Јопет полуписмених, интернаци хоџа типа Плојовића, овога шовинисте Шојића што лаје овде по порталу итд.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Живојин 2020-10-31 19:28
Зато то за тебе и јесте "tema je preteska" али никако није "i za Teslin i za Ajnstajnov UM", никако није претешка "i za cjelokupni ljudski rod..." јер само изроди људскога рода себе сматрају "вишом расом" и своју глупост истичу и намећу као "савршенство и једину истину". Такви су већ два пута поражени од људскога рода у великим ратовима, али ето изгледа се Јопет повампирујете сејући мржњу и семе зла где год се појавите.
Сад ти савтујем да пручиш еузубиле и да се оканеш Плојовићевих, Шојићевих "савршених јединих истина" несавршени религиозни Мехмеде и оканете се сејања зла, па ће и "DJECA Raske Oblasti-Sandzaka ce Vam biti zahvalna".
Odgovori | Prijavi moderatru
Napiši komentar
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sandzaklive.rs. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sandzaklive.rs zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sandzaklive.rs nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Najnovije
  2. Najčitanije
  3. Komentari