Izetbegović – Konaković je napravio uspjeh jer sa njim hoće i Zukorlić i Kojović

Predsjednik Stranke demokratske akcije u Bosni i Hercegovini Bakir Izetbegović komentarisao je rezultate nedavno održanih loklalnih izbora na kojima je SDA izgubila nekoliko važnih gradova i opština.

izetbegovic zukorlic konakovic 1

Govoreći o kandidatima Naroda i pravde od kojih je SDA izgubila, Izetbegović je istaknuo kako Konaković je napravio uspjeh jer sa njim hoće i Zukorlić i Kojović, te da iz ovog poraza svi u SDA moraju naučiti lekciju.

”Dobro je za SDA da se na vrijeme dobije šamar, hladan, leden tuš koji smo dobili u Sarajevu će nas probuditi. Mi smo jaki, mi ćemo to kompenzirati”, dodao je Izetbegović.

Kazao je kako SDA mora braniti zemlju i da ne može to uraditi sama. ”Naša ruka će biti pružena prema građanskim strankama, prema ljevičarskim strankama, strankama koje su nastale od SDA, mirit ćemo se s tim ljudima kako bi branili BiH”, istaknuo je prvi čovjek SDA u gostovanju na javnom servisu.

Komentari  
-11 # Ali 2020-11-26 19:31
Moze kad je politicki ciganin ,drcan je ,bezobraznik koji koristi svoju jezicinu za obracunavanje sa protivnicima. A njegov ciganluk nu daje prostora da moze i sa Sandzackim muftijama istovremeno sa prosrpskim levicarskim nacionalistom.
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # Np 2020-11-26 20:07
Budale svudje unistise Sda
Odgovori | Prijavi moderatru
-10 # mehmed 2020-11-26 19:54
Rodoljubi Domovine svih Bosnjaka - zvane Bosna i Hercegocina je : hadum politicara zvani Bakir,
u kriminal uvezanog Kavazovica , kratkovidog Dzaferovica a i SDA a i IZ Sarajeva - u tim Izborima odgurnuli kao sekundarne sirovine .

A Bakir je u ovom interviju neposredno dokazao da je BOSNA izgubila jer su on i Kavazovic zbog kompleksa nize vrijednosti : OMALOVAZILI i BLOKIRALI prijatelje BOSNE zvani : Zukorlic i Konakovic .
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Neko 2020-11-29 11:12
Zukorlic jeste prijatelj ali kako Konakovic? Gadi mi se takvo licjemerstvo. Cijenim, cak i volim muftiju ali pojedini fanatici oko njega su kopija Rasimovih i Suljovih fanatika. Takvoj grupi i gov..n..o da se predstavi dobro, oni bi ga hvalili. Zar nije Konakovic postavio Kristinj Ljavat na najvaznije medijsko mjesto - direktoricu TVSA, onog Cetnika iz BG da bude glavni za humanitarni sektor i nevladine organizacije? Zalagao se da bude sto vise srba u SA, jer je kako rece neprihvatljivo da SA nije multikulti? A sta je sa Banjalukom, BG, Mostarom. Ono je cisti balija, koji ce se iskrenom muslimanu zgaditi.
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # mehmed 2020-11-26 20:04
Rodoljubi Bosne i Hercogovinie su na ovim Izborima :politickog haduma Bakira , u kriminal uvezanog Kavazovica , kratkovidog Dzaferovica , SDA a i IZ Sarajeva poslali na dzubriste Historije.

Bakir je ovom izjavom dokazao da je Bosna IZGUBILA - jer su on i Kavazovic zbog kompleksa nize vrijednosti PODCIJENILI neprocjenjive VRIJEDNOSTI PRIJATELJA Bosne - zvanih Zukorlic , Konakovic .
Odgovori | Prijavi moderatru
+6 # More 2020-11-27 00:12
Mehmedaga, ništa ne reče o koaliciji Abazovića i tvojeg branjenika Zukorlića. Samo njega braniš sve druge Bošnjačke lidere napadaš.Ti dobro vidiš daje u BiH samo SDA za jedinstvenu državu. Evo sad ta četvorka predlaže Srbina za gradonačelnika i Srbina za načelnika opštine centar Sarajeva. Možeš zamislit od toliko Bošnjaka Konaković i družina izabrali Srbe. Dosta je Bošnjacima borbe sa Dodikom iČovićem. Haj u Banjaluci nek Srbi izaberu Bošnjaka za gradonačelnika nećeš to doživeti moj Mehmedaga. A to stanje pomažu Konaković i Zukorlić koji je dobio 60 hilj. Eura od Konakovića ti to dobro znaš pošto pratiš vladaoca Zukorlića
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # NP 2020-11-26 20:21
Treba biti toliko ciničan i glup, pa da u svom katastrofalnom porazu u srcu Bosne u Šeher Sarajevu okrivljuješ Zukorlića.
A jedino se Zukorlić, jednosmernom ulicom, trudio i trudi da Bosnu osećamo svojom maticom, da IZ bude deo Rijaseta BiH kao što jeste i zbog tog opredeljenja plaća visoku cenu u Srbiji .... a kratkovidi Bakir krivi Konakovića i Zukorlića za svoj neuspeh.
Sto bi narodskim rečnikom rečeno "lošem *jahaču i dlaka smeta"
Odgovori | Prijavi moderatru
-6 # Ali 2020-11-26 20:46
Nemoj ti budala da budes ovi su pobijedili centar Ilidzu i carsiju gde su najveci lezihlebovici. Bakir reko da su to najvaznije opstine poslo ih po burek u carsiju.A u cijeloj BiH sda ime vise nego sve ostale partije.
Odgovori | Prijavi moderatru
-11 # Живојин 2020-11-27 01:07
Ма, те смедеревске Живковиће више нико не узима за озбиљно! ;-)
Odgovori | Prijavi moderatru
+6 # sara 2020-11-26 20:52
I General je pametniji posle bitke, ali bitka je izgubljena, no i pad moze biti let ako se priznaju greske i ako se ucini sve neophodno da se one ne ponove.
Zato Bakire, sam sebe korigiraj tamo gde treba, a pocisti i svoje redove, svega se tu nakupilo.
Pametno kazes, ako zatreba SDA i ti morate braniti Bosnu, bas onako kako rece Milo da ce braniti Crnu Goru.
Ojacali dusmani sa izdajicama roda nasega, vrag je odneo salu, mracna vremena na pomolu.
Odgovori | Prijavi moderatru
+7 # Sarajevo 12 2020-11-26 22:04
Briljantno rečeno,bravo saro...
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # Живојин 2020-11-27 01:01
А од кога то "morate braniti Bosnu"? Ко је напада? Да нису Јопет босански Срби напали босну на својим вековним огњиштима?
Odgovori | Prijavi moderatru
+13 # Sarajevo 12 2020-11-27 06:29
Dobri,živojine.niko prvoslavce u bosni dirao niti mrzeo nije.to što su oni,zarad svevelikog jedinstva od kninske krajine do bugarske,digli ruku na svoje komšije i pomagali onim zlim u svojim redovima da ih unište,je dio njihovog povelikog bića.al nikako celokupnog...prvoslavci bosne su bosanci,isto kao i bošnjaci i hrvati.ili kao što su prvoslavci iz crne gore crnogorci..i,niko ne kaže da prvoslavni narod u srbiji nijesu srbi...prvoslavci iz bosne su u povelikom broju branili bosni i hercegovinu njihovu jedinu domovinu.imamo hrabre primere te odbrane,generala jovana divjaka,kapetana dragana vikića,ivezića i još mnogo slavnih i ponosnih branitelja.koji su ostali odano na svojim ognjištima i u svojoj domovini...
..od koga da brane pitaš.pa danas su na vlasti u srbiji tadašnji radikali.najzloglasniji ubice nevinih i nedužnih..nato im jeste,potkratio ruke.no,oni zbog toga ubacuju paru i potkupljuju bednike,i onda podmuklo i perfidno zajedno sa ovim jadnicima ponovo udaraju..!!
Odgovori | Prijavi moderatru
+11 # sara 2020-11-27 08:31
bravo Sarajevo, tako pisu iskreni patrioti !!!
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # Живојин 2020-11-27 13:21
... који су направили геноцид по дефиницији тако што су поклали на Казанима и протерали све Србе из Сарајева, а овај остатак статистичке грешке називају "православни Босанци, поред Хрвата и Бошњака", а то подржава муслиманка из Србије којој влас косе с покварене главе није усфалила у Србији док су јој браћа клала Србе по Босни! Е, па дрзните се Јопет да "тако патриотски браните Босну" од босанских Срба на њиховим огњиштима и биће вам тесна и Анадолија и неЈће имати ко да цвили о геноциду! И да мој старина, ђенерал Михајло Живковић, васкрсне, то вам не би опростио!
Odgovori | Prijavi moderatru
-9 # Живојин 2020-11-27 13:08
Да, да, "niko prvoslavce u bosni dirao niti mrzeo nije" само су мало поклани на Казанима, а све оно што је претекло је протерано, тако да је Сарајево етнички потпуно очишћено од Срба који су били већина до комшијског покоља иза леђа Аустро-угарске у 1. св, рату, па онда већинска половина до комшијског покоља иза леђа фашистичке Немачке и НДХ у 2. св. рату, а сада су статистичка грешка после комшијског покоља 98-тих иза леђа НАТО, па су још и "православни Босанци, поред Хрвата и Бошњака".
Odgovori | Prijavi moderatru
-7 # Живојин 2020-11-27 13:09
Нема ниједне већински муслиманске општине или територије у БиХ коју су Срби напали, као што нема ниједне већински српске коју муслимани нису напали!
Ја не могу наводити појединачна имена поштених Муслимана патриота у Војсци РС који треба да ти буду узор и који су јуначки устали против Алијиних муџахединских кољача, јер би за то требала посебна књига с обзиром да се ради о више бригада као што су Самостална муслиманска јединица "Меша Селимовић" у саставу 1. крајишког корпуса са командантом Диздаревић Нусретом и Ђухерић Исметом или 3. семберска лака пешадијска бригада у саставу Источнобосанског корпуса Војске Републике Српске са командантом Халиловић Пашагом. И још много више поштених Муслимана у саставу ЈНА као што су нпр. рођаци Халида Бешлића, браћа Мирсад и Мидхад Крлуч - "Само још једном да ми је хладне воде са Романије..." јер вода из Миљацке носи фекалије и зато није да се пије!
Odgovori | Prijavi moderatru
+8 # More 2020-11-27 19:43
Živojine, poznato tije da su Srbi po naredbi napustili Sarajevo. Srbi Karadžić, Krajišnik su donijeli odluku da se granatira Sarajevo i pozvali svoj narod da napuste grad da nebi izginuli. Tako daje ta opsada grada trajala preko hiljadu dana.
Odgovori | Prijavi moderatru
-7 # Живојин 2020-11-27 20:29
Ма да, мора да су се и самопклали на Казанима и самопопалили и поклали своју децуу Подрињу! Ево неЈма више Крајишника, па што се не враћају у Сарајево и остале градове Педерације, поред тако мерхаметли комшија, док се муслимани враћају широм Српске? "a opsada grada trajala preko hiljadu dana", а шта је требало - да вас пусте Срби да их из Сарајева организовано нападате шриром БиХ. Тачно трајала је опсада да не бисте могли да нападате даље по БиХ, па сте режирали Маркале и клали на Казанима оно што није на време побегло од ханџара! Ето и сад су Арапи на месту Срба у Сарајеву, па је ли и то "по наредби Крајишника"?
Odgovori | Prijavi moderatru
-16 # Живојин 2020-11-26 21:00
Рекох ли ја да ће нама наша бошњачка браћа, Јопет у инат, да направе Serbian United States!
Војвода санџачки ускоро постаје војвода свебошњачки, само док се сложи и војвода свесрпски!
Шојићу, Како оно иде она твоја омиљена на босанском - "Боже спаси, Боже брани, српске земље..." 8)
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # Kraljevo 13 2020-11-26 22:07
Komentar korektan,samo ga treba razumeti...
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Bosnjak BP 2020-11-26 21:17
Nije kriv Zukorlic sto si ti Izetbegovicu izgubio izbore. Kriv si ti sa sim svojim ljudima koje si izabrao. Svaki evropski politicar bi nakon ovakvog poraza podnio ostavku ali ne nasi balkanski politicari, oni su tu do zadnjeg. Vidi nasef Sulja, 30godina zavrzuje dok prica i jos uvijek ga ljudi glasaju, a nista dobro uradio nije osim sto je obezbijedio sebe, porodicu i manji broj ljudi oko sebe. Ali vrijeme prolazi polako a sa njime i oni...
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # More 2020-11-27 00:23
A Bošnjak jel Pavle Đurišić obezbedio porodicu ili teško živi. Nemože Jednostrano i on je 30 god na vlast ako Pavle teško živi reci ako je obezbedio sebe i porodicu reci. Pavle je plus obezbedio svima u porodici titulu dr.
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # mehmed 2020-11-26 21:33
Da se NEzaboravi prevod one Zivojinove pesme :

Srpske zemlje su , do povrsine Beogradskog Okruga "odbranili" prvi i posljednji srdnjovjekovni stubovi zvani spc...
a sto je NAJtragicnije-- ona je Bioloskim agensom Korone tj. Bioloskim RATOM krenula i protiv vlastitog naroda !!!
Sa tim a i ostalim skandalima je spc , a posebno preko "svedoka Bozije ljubavi " dokazala je paganska civinovnicka Organizacija .
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # mehmed 2020-11-26 21:45
Bakire , bice haman onako ...kako Zukorlic izjavi :
" ..SDA je nastala u Sandzaku--- tamo ce njoj i dzenaza klanjati.. "

A Zukorlic bi danas mogao naprimjer kazati :
Bakir je pomogao Kavazovicu da unisti IZ u Sarajevu...
Odgovori | Prijavi moderatru
+6 # Sarajevo 12 2020-11-26 22:15
Bravo meša.uvijek je tvoja dalekovidost,ispred ostalih komentatora.samo ovaj put u tvoj komentar trebaš staviti dve zadnje rečenice iz sarinog komentara od ( 26.11.u 20:52)
Odgovori | Prijavi moderatru
-5 # Живојин 2020-11-27 01:04
Јес, па да сердар Тандрчак укине халал, па се сазна да је Мео кркао коалициони сендвич са обичном сланином! ;-)
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # sara 2020-11-27 08:42
Mehmede, pobogu kakve ti to rijeci ovde promoviras od one belosvetske budale zukana, ma nemoj, to samo on moze da kaze, a ti bez razmisljanja, kao papagaj da prenosis.
NI slucajno ne zaboravi, ako se tebi i tvom idolu ispuni zelja, te se bude dzenaza SDA klanjala u Sandzaku, klanjace se i tvoja dzenaza i klanjace se moja dzenaza ,klanjace se dzenaza cijeloga Sandzaka ali Zukina nece sigurno, jer ce on biti zbrinut i svoju slobodu ce platiti nasim dzenazama.
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # mehmed 2020-11-26 23:47
A sto se tice onih Sarinih zadnjih recenica :

Bakir je branio Bosnu iz trezora Narodne Banke a kao politicki pocetnik je , sto svjesno sto nesvjesno bio na fonu srbadije , covicadije... muslimoviceve tajne sluzbe KOSA - uviek je kasnio ...tako je eto dogurao do sekundarne sirovine...
Djukanovic je u odnosu na Bakira genije tipa Nikola Tesla - On je BEZ rata izvukao Crnu Goru od GENOCIDNE Srbije...i stvorio evropsko-Nato drzavu... al eto spc , Vucic , Rusija mu skocise na ledja--- a znajte , te dusmane ce na kraju balade Djukanovic NADMUDRITI a Bakir svoje NECE.
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # More 2020-11-27 00:30
Mehmedaga, nadmudrio bi Đukanović al ako mu dadnu Zukorlić i Abazović koji su se udružili sa Srbima AV, Mandićem, Kneževićem, Medojevićem...
Odgovori | Prijavi moderatru
+6 # sara 2020-11-27 08:29
Bosnu je branio Bakirov babo i SDA, a ako bude trebalo branice je Bakir i SDA.
Nije lako Bakiru, i genijalni Milo je poklekao pred SPC udruzenom sa bosnjackim izdajicama.
Bakir ima i Dodika i Covica, i srbe i hrvate a i Srbiju sa SPC, a tek ti izdajnici besramni, bosnjackoga roda.
2020 godina ostaje u istoriji Bosnjaka zapamcena, da je nekada najveca nada Sandzaka Muamer Zukorlic konacno skinuo svoju masku i pokazao ruzno lice izdajice naroda svoga.
Odgovori | Prijavi moderatru
+11 # sara 2020-11-27 09:47
SDA nije nastala u Sandzaku, SDA je nastala u glavi legendarnog naseg Alije u vreme devetogogisnjeg robijanja, u vreme kada je zukan skakao za ovcama po Orlju.
Robijao je veliki Alija, zajedno sa svojim ahbabima i u to vreme jedinom bosnjackom intelektualkom Melikom Salihbegovic,za ideju SDA i sa strahom kako sacuvati svoj narod, bosnjacki narod, znajuci dobro sta se spremna.
Koji bi sada bosnjacki Lider robijao za svoj narod?
Zukan ne bi sigurno!!!
Sta bi se desilo sa Bosnom devedesetih da nije bilo SDA na celu sa Alijom?
O tome je govorio postovani Dragan Vikic, koji je bio od pocetka agresije na Bosnu, u prvim redovima SDA Patriota i branitelja BiH.
U celom svetu, opste je poznato, da vlada netrpeljivost politickih partija, jedne prema drugoj, ali pozeleti dzenazu protivnickoj partiji, pronikloj iz svoga naroda, je jedinstven slucaj i to moze samo on i niko drugi.
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # Живојин 2020-11-27 13:26
SDA nije nastala u Sandzaku, SDA je nastala u glavi legendarnog naseg Alije који је дао држављанство Осами Бин Ладену и многим Хисламским терористима, команданта одреда "Ел Муџахедин" састављеног од белосветског кољачког Хисламског терористичког олоша!
Odgovori | Prijavi moderatru
+11 # sara 2020-11-27 14:44
Nema potrebe da pretis sa Anadolijom, jer Anadolija se stacionirala na preko 600 mesta u Srbiji. Kao i tada sto ste vise zeleli da vam dodju Turci nego Austrougari, tako i danas radije primate te iste Turke za sefove nego da pruzite korak ka Evropskoj Uniji.
Odgovori | Prijavi moderatru
-6 # Живојин 2020-11-27 17:31
... због које западњачке Јевропске и НАТО подршке сте са Алијом Живковићем жртвовали и убијали своје, што је потврдио и Хакија Мехољић! Дакле, увек на погрешној страни и на страни окупатора, без обзира да ли је окупатор Турска, Аустро-угарска, Немачка или НАТО и Јевропа која вас коначно као препозна терористе, баш као терориста Алија даде држављанство терористи Бин Ладену и Хисламском кољачком шљаму из терористичког кољачког одреда Ел Муџахеедин!
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Alija Živković 2020-11-27 23:55
Bošnjaci će u koaliciju sa bilo kime samo da bi se odbranili od najvećeg dušmana koji ih želi totalno istrebiti ili asimilovati tj prekrstiti. Za Bonjake su svi ti koje nabrojao oslobodioci a jedni okupator su svetosavci sa svojom SPC. Srebrenica, Prijedor, Višegrad, Sarajevo, .... su dokaz monstrumnosti zločinaca. Više hiljada zarobljenih civila su bez ikakvog suda ubili u Srebrenici. Posmrtne ostatke jednog ubijenog su nalazili u više različitih grobnioca i ti se našao da jedeš govna i pametuješ. Srećom nisu svi Srbi sa tom iskrivljenom i zločinačkom idealogijom kao ti pičko jedna četnička
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Живојин 2020-11-28 01:50
"Srebrenica, Prijedor, Višegrad," су већински српске општине које сте напали као и све остале са циљем да спроведете геноцид етничким чишћењем као у Сарајеву, али нисте успели, а "dokaz monstrumnosti zločinaca" је покољ у Подрињу где Војска РС није стигла да се благовремено групише и припреми адекватну одбрану! "Više hiljada zarobljenih civila su bez ikakvog suda ubili u Подрињу, на Казанима у Сарајеву итд. Рат сте и започели припремом геноцида, везивањем бушњачког и усташког барјака да ћерате Србе преко Дрине, па на крају и ујке запишаше "усташко цвијеће" које постаде коров који пишти о геноциду!
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # More 2020-11-28 23:52
Vidiš Živojine, dasi pristrasan naime Srebrenica, Višegrad i Prijedor su većinski bili Bošnjački živalj pred rat. Tad je Karadžić odlučio da muslimani nestanu. Nije tačno da u podrinju vojska RS nije stigla dase organizuje sve su Karadžić i Krajišnik bili pripremili čak u dogovoru sa Miloševićem i JNA bila spremna kao i Arkanovci Šeljevci i drugi dobrovoljci tako da su izvršili pokolj stanovništva a najviše u podrinju jer je bilo najbliže ući iz Srbije
Odgovori | Prijavi moderatru
+7 # sara 2020-11-27 14:39
Ko bi kome oprostio, ne zapocinji tu temu. .
Zar mislis, kada bi, preko 8000 pobijenih muslimana ustalo iz svojih mezara u Porocarima, da bi oprostili Mladicu i njegovim dzelatima.
Zar mislis, da Ana, Mladiceva cerka ustane iz svoga groba, da bi oprostila svome ocu za svu
neduznu krv sto je prolio. Ne bi mu oprostila, zato se i ubila jer nije mogla i htela da zivi sa ocem Monstrumom.
Zar ti mislis da svi Sarajlije, i Srbi i Muslimani i Hrvati i Cigani i svi ostali, ustanu iz svojih grobova, koji su pobijenih snajperima i bombardirnjam sa okolnih brda, od Srba, da bi jednostavno oprostili, i rekli - to je bila sala -.
A kada bi Drina progovorila o uzasima u Foci, Jelecu, Cajnicu, Visegradu......
1942 u Sjenici u Valida dzamiji, smesteno je bilo preko 40 mladih zena i devojka izbeglih iz Brodareva od cetnickog noza. Sve su se poudale po pesterskim selima, za udovce i slobodne mukarce, jer nikada od svoje familie nikoga nisu pronasle.
Odgovori | Prijavi moderatru
+8 # sara 2020-11-27 15:01
A zasto ja ovo pisem, zato sto znam, i bez tvoje pretnje, da bi, ukoliko se ukaze prilika, opet bila Srebrenica i Foca i Jelec i Cajnice i Brodarevo i Prijedor i Banja Luka i Bijeljina i Janja i Sarajevo.....
I opet zamena teza, zrtva napala agresora, i opet pobijeni pobili prezivele.
Neka zaboravi ko god hoce ali ja necu.
I zato prezirem, tebi dragog Vojvodu Zukorlica, sto ti je pruzio ruku pomirenja, a ti pretis sa Anadolijom.
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # Живојин 2020-11-27 17:21
Ма каква претња Анадолијом, ниси добро разумела, јер АКО СЕ ДРЗНИТЕ ЈОПЕТ ДА "ТАКО ПАТРИОТСКИ БРАНИТЕ БОСНУ" ОД БОСАНСКИХ СРБА НА ЊИХОВИМ ОГЊИШТИМА, биће вам тесна и Анадолија јер нејћете ни стићи до ње и неЈће имати ко да цвили о геноциду!
И зато презиреш и војводу санџачкога који је то, као нормалан муслиман, схватио да неЈма више манипулације лажима уз НАТО ХЕЉП и да је огавно прављење вашара од џеназе у Поточарима.
Odgovori | Prijavi moderatru
-7 # Живојин 2020-11-27 17:22
"I opet zamena teza, zrtva napala agresora, i opet pobijeni pobili prezivele" јер вас нико није напао, него сте ви напали Србе на њиховим вековним огњиштима и протерали их и побили где год сте могли, а да нико за те злочине није одговарао због чега је то колективна одговорност, док су Срби одговарали појединачно именом и презименом за своје злочине које нико не спори! А да су вам се и жене истицале у крволочном клању најбоље сведочи Елфета Весељи која је заклала малог Слободана Стојановића пред Орићевим очима! Да ли и зато презиреш војводу санџачка што очигледно воли само нежне и нормалне жене?
Odgovori | Prijavi moderatru
+7 # sara 2020-11-27 20:13
Pa taj, sto ga nezivas normalan muslimani je isao u Srebrenicu na klanjanje dzenaze, kao neka estradna licnost, sa 4 BMWa dzipa, belim slovima na sofersajbi ispisano, Mufty, i sa telohraniteljima, vozacima...
I taj tvoj normalni musliman je shvatio da svi poubijani u toj Srebrenici, preko 8000, manipulisu sa NATOm.
Pa vama su takvi muslimani, normalni muslimani i pozeljni muslimani.
Pogledaj koliko ti repliciram argumentima, na tvoje neistine, i niko vise svi se ucutali,
svi junaci nikom ponikose.
A za par reci o Zukorlicu, odmah se javljaju sa rezilukom.
Nema se sta kriti, nesloga je medju nama muslimanima, nisam kukavica i priznajem, zato je to vas do sada najpametniji predsednik Vucic to iskoristio maksimalno. I neka je, bez dobre lekcije nema nama znanja.
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # Живојин 2020-11-27 20:32
Који су ти то "аргументи" и које моје "неистине"? Шта је неистина - Елфета Весељи, Подриње, Сарајево.... што и ћорав види!!!!!!?????
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Alija Živković 2020-11-28 00:05
Ti si našao neke pojedince da ističeš, a za rat u BiH je pripremljena strategija još u SANu i pojavom Miloševića, Šešelja, Karadžića i ostalih zločinaca. Regularna vojska srpskog naroda u BiH je organizovano vršila zločine nad civilima i nenaoružanim ljudima i granatirala gradodve i sela i rušila džamije. Hiljade civila je poginulo hiljade žena je silovano hiljade dece je ubijeno od strane te regularne vojske rs. Ne pominjem poginule na liniji fronta, jer je to normalno. A ti pominješ nekakve pojedince pseto jedno koje je isto kao i ti zločinačko i monstruzno i koje se stidi svaki normalni Bošnjak pičko jedna
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Живојин 2020-11-28 01:41
Боли истина, а? Исто тако су и са српске стране злочине чинили "некакви појединци "pseto jedno koje je isto kao i ti zločinačko i monstruzno". Али, за њих су одговарили и починиоци и они којима су били потчињени, без обзира на стварну кривицу, док за оно што су муџахедини и паравојска муслиманског "naroda u BiH je organizovano vršila zločine nad civilima i nenaoružanim ljudima i granatirala gradodve i sela i rušila" цркве и манастире, клала, палила и спровела очигледан геноцид по дефиницији етничким чишћењем свих већински муслиманских територија, нико није одговарао!
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Alija Živković 2020-11-28 21:03
DA, ti ćeš ubediti svetsku javnost u tu tvoju "istinu". Eto imaš Vladu Srbije, Vladu republike srpske, pa izvrši pritisak na njih da pokrenu novi proces pred Međunarodnim Sudom pravde u Hagu. Ali obe Vlade znaju kolika je laž u najvećim vazalima otomanskog okupatora, jer sve što je vredelo sa muške strane ondašnjeg plemstva ovih prostora poginu na Kosovu ravnom. Osao je samo šlam i veliki broj ženske čeljadi koju namiri ta pogan i domaća i okupatorska. Ti si plod te namire pogani jedna
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # banda stara 2020-11-28 00:11
Saro, što ulaziš u polemniku sa ovim likom čiji je cilj provokacija i vređanje Bošnjaka. Ako administrator neće da čini nešto, ovoga provokatora prosto treba zaobići. On je kod mene na IGNOR i što se mene tiče može da jede govna po ceo dan
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Живојин 2020-11-28 01:28
Мудро, кад неЈмаш ништа паметно рећи пред аргументима, најпаметније је паметно ћутати! И баш су ови админи неки злотвори па неЈће да банују одговоре на коментаре који вређају и нападају све што је српско кад их позовеш у помоћ као НАТО после напада на српска насеља!
Odgovori | Prijavi moderatru
-9 # mehmed 2020-11-27 15:29
Polije Tita su : JEDINO Djukannovic i Zukorlic izgradili NESTO NADcovjecno - i to u USLOVIMA ..:

1) MRACNE - GENOCIDNE - KOLJACKE - srpsko-pravoslavne - paganske - BIOLOSKO TERORISTICE Organizacija zvana spc
- a za koju i Savjet Evrope i Zapadni mediji napisase : "NAJopasniji remetilacki faktor na Balkanu.

2) DIJELA Srbije cijE "KAMA gene"
spc vjerno cuva , razvija , unapredjuje i PASTICE na izvrsenje i do 20 GENOCIDA nad muslimanima.

3) DIJELA Srbije koji vrsi DRZAVNI TERORIZAM na Balkanu !!!

4) Srbije koja je , po matrici "spc MRZNJE" iznjedrila "najinteligentnijeg "srpskog Gebelsa" i najPERFIDNIJEG Diktatora koji je DUPLO nadmasio i Lukasenka i Orbana i...

Bakire , da si bio sa Zukorlicem ... ti bi danas ...bio srecnije a Bosna uspjesnija .
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Opanak 2020-11-27 17:15
Ako je i od Mehmeda mnogoje. Uglavnom mu je oprošteno zbog određenih razloga, ali ga sad pretera. Ako je SPC glavni remetilački faktor u Evropi, šta je islam onda u celom svetu? Imaš li morala da tako nešto napišeš?
Uvek ste bili uz osvajače i okupatore bilo Srbije ili Jugoslavije, protiv svoje domovine. Svi su vam bili bolji Turci, Austrougari, Ustaše, Musolini, Hitler, mudžahedini.
Sve sami fašisti, a sve zbog kompleksa konvertita. Posle Srbi fašisti koji su se uvek borili protiv fašizma i okuparora!
Odgovori | Prijavi moderatru
-7 # mehmed 2020-11-27 22:35
VISE su Poslije Amfilohijeve sahrane spc Bioloski Ratnici zarazili i pobili srba -
nego sato su "islamski teroristi" pobili krscana na citavom Dunjaluku !!!

Opanak bi trebao biti svjestan da se ta ZARAZA neminovno SIRI geometrjiskom progresijom , kako u Srbiji tako i u "srpskom zemljama" tako i na Balkanu !!!
To Vam mogu potvrditi i Zivojin i Olivera i Milica .
Odgovori | Prijavi moderatru
Napiši komentar
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sandzaklive.rs. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sandzaklive.rs zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sandzaklive.rs nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Najnovije
  2. Najčitanije
  3. Komentari