Dodik: Nisam bosanski Srbin, vrijeđa me kad mi to kažete

Srbi nisu agresori u BiH, poručio Dodik

45rthuze5t66z

Srbi nisu agresori u BiH, mi nismo bosanski Srbi i prestanite nas tako zvati - poručio je na konferenciji za novinare lider SNSD-a i predsjedavajući Predsjedništva BiH Milorad Dodik.

Dodik je naglasio da ga vrijeđa kada ga neko zove bosanskim Srbinom.

- Dok god nas zovete bosanskim Srbima, za mene su Bošnjaci samo muslimani. Neka se ljuti ko hoće. Hoću da me zovete Srbinom, jer sam Srbin. Onda sam i ja spreman da vas zovem Bošnjacima, jer vi to tako hoćete. Ako za vas važi da imate pravo da odaberete narod kojem pripadate, naziv tog naroda, i to treba da poštuju, onda to postoji i za mene - izjavio je Dodik.

On je rekao da o tome govori zato što je ta tema stalno prisutna.

- Nisam bosanski Srbin, neću nikada biti bosanski Srbin. Vrijeđa me kad mi to kažete. To je možda floskula. U svim analizama koje dobijamo, sada piše bosanski Srbi. Nismo bosanski Srbi. Mi smo Srbi, mi smo Republika Srpska - poručio je Dodik.

Ponovio je da u Republici Srpskoj ne postoji nikakav plan za separaciju.

- Kad citiramo, recimo, mnoge izvještaje koji govore o BiH na pragu propasti, onda nam se prikaže separatizam. Reći ću još jednom: mi u Srpskoj nemamo nikakav plan za separaciju. Postoji plan, želja i volja više nego plan da se branimo od nasrtaja da nas nestane na ovom prostoru. A BiH očito putem kojim je krenula, neće dobro završiti i neće opstati. Oni koji kreću tim putem, neka idu - zaključio je Dodik.

Komentari  
+12 # Srbin 2020-12-08 17:40
Nisi bosanski Srbin. Ti si beogradski Srbin. Preciznije receno dedinjski Srbin.
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # Deutschland 2020-12-09 20:09
Nije on bosanski srbin, on je banatski konj. Izvinjavam se na vredjanju banatskim konjima.
Odgovori | Prijavi moderatru
+13 # srky 2020-12-08 17:44
Normalno da covek nije Bosanski srbin.
Njega to bas vredja,covek zna da je Turcin.
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # Luka 2020-12-08 18:05
Da,da bas onako kad ga covek pogleda lici na turcina :gromada od coveka,plavook i svetloput.
Kad bi se gadjali avionima i lupali kao Maxim po diviziji mozda.
Odgovori | Prijavi moderatru
+14 # Mrki 2020-12-08 19:18
Znaci nije Turcin nego pravi bosanski medved :-)
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # Wiesbaden 1967 2020-12-08 18:18
Dodik je Turcin
Odgovori | Prijavi moderatru
+14 # Dardan 2020-12-08 19:24
Toliko je to glupo, da je neverovatno kako moze jedan takav poremecen psiholoski retardiran covek da bude predstavnik jednog entiteta ( u stvari ne treba se cuditi kada je u pitanje genocidno tvorerina).
Sta to znaci da naziv bosanski srbi znaci da onda nisu bas pravi srbi i da to treba da se smatra kao uvreda ako i tako nazivujete, ili bosanski hrvati nisu bas pravi hrvati, ili bosanski bosnjaci isto tako, ili kosovski albanci nisu bas pravi albanci, ili vojvodjanski madzari nisu bas ono itd itd.
Ako on negira bosnjacki identitet i naziva njih samo kao muslimane onda i bosnjaci treba njega ( ne srbe, nego samo onih koji negiraju kao on ) da ih nazivaju isto samo kao jednog pravoslavca bez nacionalnog identiteta.
Na kraju citiracu Bogicevica : ja sam srbin ali nisam po profesiju. A ja dodajem da je on srbin i covek za razliku od ovih koji su po profesiju i stalno se srbovuju i provociraju citav nas region.
Odgovori | Prijavi moderatru
-11 # Olivera je moje ime 2020-12-08 21:15
Kako su mogli Tači, Haradinaj, Veselji i ostali zločinci da budu predstavnici tzv države Kosovo? Dardane, šta na albanskom znači reč Kosovo? Na srpskom znači.
Odgovori | Prijavi moderatru
+9 # Dardan 2020-12-08 21:49
Olivera, kosovo je bila ravnopravna konstituivna federalna jedinica u bivsoj SFRJ, sa svojom granice, ustavom, institucije, predstavnika i ravnopravom glasa sa ostalim konstituivne federalne jedinice u SFRJ. A tvz republika srpska je genocidna tvorerina ostvarana krajem XX veka od najvecih kriminalca posle drugog svetskog rata.
Thaci, Veseli i ostalih su osnivacu najuspesnije gerilne vojske, u borbi protiv najvece zla u evropi posle DSR.
Isli su dobrovolno, jelj nema zbog cega da se krijju i stide, i tamo je jedino mesto gde se moze videti istina o svemu. Oni su heroji i to ima da se dokaze.
Izvestaj Dick Martija je najvece manipulisanje i dezinformacije fabrikovane od ruskih srpkih sluzbi u kojih su svi svjesni ali jedini nacin da se sve to osvjetli je da se istrazuje. Zato je Kosovo osnivale Specijalne komora pravde sa selistom u Hagu.
Citiram posljedneg CG kralja : Beograd je najvece centar lazi ne samo u regionu nego i dalje.
Odgovori | Prijavi moderatru
+8 # Dardan 2020-12-08 22:01
Sto se tice tvoje pitanje sta znaci Kosovo na albanskih, to ti je manipulativan pokusaj, kao hoces nesto da dokazes. Jeste da to je slovenska terminologija, koja sa vremenom odigrala u XIX veku pod turskim vlastima, i zamenilo naziv Dardanije. Ali i tada kao i danas zna se dobro ko su bili vecina stanovnika, imate i vasih, i osmanske, i evropske ( habsburgske ), inace ne bi vasih akademci objavjeli kako da se istjeraju arnautasi, i kako da se izvrsi kolonizacije nasih teritorije.
Ali albanskih jezik je jezij staraosedioca, objavljene knjiga na albanskom ima od srednjoveka. To da znas da moj albanskih jezik je jezik starasedioca
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Hristifor 2020-12-08 23:29
Drdane, nisi propustio priliku da budeš najgluplji u društvu. Sedi i ćuti.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Dardan 2020-12-09 00:22
Ko to kaze rukoljupac hristofor kome je profesija da se srbovuje.
Idi citaj nesto i osposobi se da razmiljas i prepoznajes faktove, i najbitnije da umes da razlikujes dobro i zla
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Hristifor 2020-12-09 03:27
Kad god imaš priliku da napraviš budalu od sebe ne propuštaš je. Zato sedi i ćuti.
Odgovori | Prijavi moderatru
-7 # Olivera je moje ime 2020-12-08 22:02
Šta na albanskom jeziku znači reč Kosovo?
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # Живојин 2020-12-08 22:09
А тек Бојана, па Дрим....? Па још и Метохија? Нормално, кад им је Ђурађ Кастриот основао државу, а Александар Лека Дукађин написао законе да се цивилизују из полудивљих племенских заједница!
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # banda stara 2020-12-09 00:13
Šta na srpskom jeziku znači Raška, Ibar, Pešter, Deževa, ....ako ćemo da cepidlačimo
Odgovori | Prijavi moderatru
-5 # Живојин 2020-12-09 01:38
Наравно да све има своје значење, па тако Рашка потиче од рас, раст, нешто што расте, Пештер је архаичан назив за пећину, док Ибар иначе потиче од албанске речи "shkumbon", што значи бео и то нико не спори јер с једне стране Ибра су Албанци, али кад неко хоће да присвоји државу са чисто српским називом Косово и Метохија, па онда још из назива избаци другу реч која је назив за свету (црквену) земљу, онда је то очигледан фаЉсификат и безобразЉук!
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # Dardan 2020-12-09 00:56
Pa olivera rekao sam ti, da to je slovenska terminologija, i na autoktonskom albanskom jeziku ne znaci nista, isto kao sto naziv bugarsko ne znaci nista na slovenski bugarski jezik, ili dalmacija na slovenski hrvatski jezik, ili isto kao kalemegdan na srpski jezik, ili slazem se isto Nis, Raska itd itd, mogu stotine ovakvih primera da donesem.
Bitno je da albanci, i albanski jezik je na ovim nasim podrucje jedini autoktonski jezik.
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Живојин 2020-12-09 02:00
Bitno je da albanci, i albanski jezik je na ovim nasim podrucje jedini autoktonski фаЉсификат!
Odgovori | Prijavi moderatru
+5 # Dardan 2020-12-09 08:32
Bitno je da svi znaju, pa i vi, da srbija je najveci centar fabrikovanje lazi, dezinformacije, falsifikovanje, manipulisanje itd.
Lazi, lazi, lazi pa opet nastavati lagati, tipicno srpska posla nista drugo.
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Живојин 2020-12-09 13:22
Трговац ти лаже са смијехом,
жена лаже сузе просипљући,
нико крупно ка Шиптар не лаже. ;-)
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # sara 2020-12-09 08:20
Dardane, hvala ti puno, za ovu jako korisnu lekciju iz istorije, ja bih samo dodala da istorija Kosova pocinje pre 3000 godina kao kraljevina Dardanija. Tokom istorije nalazi se pod vlascu mnogih osvajaca, a najkraci period se nalazi pod srpskom vlascu, od 13.do 15. veka.
Sto znaci da je poslednjim ratom na Kosovu, pravda zadovoljna i da Kosovo pripada Albancima.
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Живојин 2020-12-09 13:18
Ето, и Јопет наша "паметница" показала колика је плавушица - ако се "najkraci period se nalazi pod srpskom vlascu, od 13.do 15. veka" то значи да 99. није било "pod srpskom vlascu" јер је имало аутономију као аутомомна покрајина у Србији, а шиптарски сепаратисти и терористи су и поред тога направили оружану побуну ради сецесије иако никад у историји није било албанско као у арнаутско-бушњачкој ХистЕрији!
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # history 2020-12-09 21:00
Koliko je teritorija danasnjeg Kosova bila pod Vizantijom,koliko pod Raškom(Srbijom),a koliko pod Turskom?Čuvaj se lupetanja,ja sam prof.istorije.Izvoli'der,pa mi odgovori...da uporedimo.
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Живојин 2020-12-10 00:01
Колико год да је било, под било чијом окупацијом, оно је СРПСКО оим у арнаутско-бушњачкој histЕry, а ја лепо рекох да "то значи да 99. није било "pod srpskom vlascu" јер је имало аутономију као аутомомна покрајина у Србији, а шиптарски сепаратисти и терористи су и поред тога направили оружану побуну ради сецесије иако никад у историји није било албанско као у арнаутско-бушњачкој ХистЕрији. Зато, професоре histЕry, прочитај шта пише пре него што почнеш да лупеташ као наша паметница плавушица!
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # sivi vuk 2020-12-10 15:12
Ti se isprde,isprde i isprde i ne odgovori coveku na pitanje.Tipično kopilanski.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Калемегдан 2020-12-10 15:17
Само зна да лаје,баш ''к'о влах са ко(л)ца''...
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Калемегдан 2020-12-10 15:15
Живојине,ђојлене !!!
Odgovori | Prijavi moderatru
-7 # Čeda 2020-12-08 19:24
Provokacije bosanskih muslimana.
Odgovori | Prijavi moderatru
+8 # El Baja 2020-12-08 21:36
Dodik je bosansko govedo, fukara, guzičetina i dupelizac. Sticajem okolnostimajka mu je Srpkinha, pa je i on Srbin. U svakom narodu ima ovakvih kao što js Dodik na vlasti. To je cena demokratije, demagogije i korumpuranosti biračkog tela.
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # mehmed 2020-12-08 21:39
Ma bre , neka bude sta hoce - al NIKAD nece biti COVJEK !!!
to VAZI i za : kompletnu spc , sveopci sanu , tuto kompleto Vucic , sveobuhvatno cetnicki dio srpskog naroda , genocidnu rs , spc vladu u Crnoj Gori ,
a pojedinacno : oliveru , kosovicku , zeljku cvijanovic , gospodina brnabic
a posebno onu srpsku "[censored]" koja svom djetetu - a koje se nalazilo u njenom narucju , svjesno omoguci da lize ZARAZENU kasiku !!!
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Hristifor 2020-12-08 23:24
Mehmde, Mehmede... Koju je slavu slavio tvoj pradeda? Mrziš kao konvertit.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # sivi vuk 2020-12-09 23:40
Hristifore,sta su tvoje babe i prababe radile 500 godina?Guzičili ih Turci do besvijesti i samo zahvaljujuci tome,niste izumrli.Sad kad Turaka nema,izumirete,a ja i malobrojni Sandzaklije ne mozemo da vas spasemo,ma koliko se trudili...nije da se ne trudimo...
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Raska 2020-12-09 19:33
Naravno da nisi bosanski srbin,ti si bosanski gorila....
Vidi ovog ima cak i vlasko prezime...dodig...a hoce da bude srbenda
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Čeda 2020-12-09 19:46
A ti u[censored]o hoćeš da si bivši srbenda ali nemaš nikakvu istoriju pa ti slabo ide. :D
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # sivi vuk 2020-12-09 23:41
Nisi ti čeda,ti si đojlen...
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Olivera je moje ime 2020-12-13 12:36
Delite i Srbe u Republici Srpskoj i federaciji BiH nemojte zvati pogrdnim imenom bosanci, nego Srbima! To titino izbacimo, jer Srbi su SRBI a ne bosanci...cak i muslimani koji se kriju iza imena bosanac nisu bosanci kako se oni u inostranstvu predstavljaju nego su bošnjaci...to u dokumentima i njima i nama pise a svi znamo sta na truskom jeziku znaci rijec bosnjak.
Odgovori | Prijavi moderatru
Napiši komentar
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sandzaklive.rs. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sandzaklive.rs zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sandzaklive.rs nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Najnovije
  2. Najčitanije
  3. Komentari