SDA Sandžaka - Aktuelni srpski režim prepreka Evropskim vrijednostima na Balkanu

Predsjednik Stranke demokratske akcije Sandžaka dr. Sulejman Ugljanin i gospodin Albin Kurti, predsjednik Stranke Samoopredjeljenje Republike Kosovo razgovarali su o modalitetima regionalne dobrosusjedske saradnje.

Stranka demokratske akcije Sandzaka SDA

U srdačnom prijateljskom razgovoru razmatrali su aktuelnu političku situaciju u regionu sa aspekta evropskih i NATO integracija koje su objektivno preduslov za uspostavljanje stabilnog i trajnog mira, sigurnosti i saradnje na Balkanu.

Konstatovano je da Republika Kosovo postiže dobre rezultate u primjeni evropskih vrijednosti u privatnom i društvenom životu na Kosovu.

Izražena je zabrinutost zbog činjenice da status Sandžaka i status Bošnjaka još uvijek nije riješen, zbog netolerantnog odnosa srpskog nacionalističkog režima prema Bošnjacima Sandžaka.

Aktuelni srpski nedemokratski režim u Beogradu predstavlja najveću prepreku za uspostavljanje evropskih standarda i primjeni evropskih vrijednosti na Balkanu.

Zaključeno je da su Bošnjaci Sandžaka autohton evropski narod koji evropski živi, evropski misli i evropski radi, ima pravo na brži ekonomski razvoj i netreba biti taoc srpskog militantnog i nedemokratskog režima.

U tom smislu Sandžak zaslužuje status evropske regije koja ima pravo na samostalan ekonomski i društveni razvoj.

Komentari
-5 # zz 2019-05-19 18:23
I sta je ovde lose i pogresno receno?

A zasto ovaj portal ne objavi izjave Zlukorla koji preti nestankom SDA-BiH?

Zasto Zlukorle ne prokomentarise Dudukovo prisustvo u ukupnoj politickoj sceni Srbije?
Ovo stvarno i iskreno ocekujemo od coveka koji je pograbio sve titule,pa cak je postao i Akodemek-nas Zlukorle.
Cini nam se ,da mu je ta titula Akodemeka jedino vredna i potrebna kada kritikuje svoj narod i svoju bracu,a posebno SDA,Turke,Ambasadore i sve sto je vezano za Bosnjake.
Prijavi moderatru
-6 # Prada 2019-05-19 18:37
Jebote zukorlje idiote bolesni bedni seljacki
Prijavi moderatru
-7 # Ene 2019-05-19 20:01
Nisam za psovke ali ova bas leze.
Ovo je zaista neki bolesnik
Prijavi moderatru
-2 # Sajo 2019-05-19 20:22
zz-Ovde je za praznoglave pogrešno to što je u pitanju Ugljanin, i što su u pitanju Albanci, da su u pitanju Zukorlić, Šešelj i Vučić, pa i Rasim, onda bi im bilo sve na mestu.
Prijavi moderatru
+2 # Sandzaklija do Koske 2019-05-19 18:38
Za Neobrazovanu i Priglupu uglianinovu raju, nismo mi koji podrzavamo Velikog Bosnjackog Patriotu Zukorlica protiv saradnje sa Albancima i bilo kim drugim ko je ima pozitivne namjere, samo imamo razloga da sumnjamo u Ugljanina jer se pokazalo koliko je doslijedan principima, to se najbolje vidi kad mu das Vlast i Oduzmes mu je. To su onda 2 potpuno razlicita covjeka kad onaj drugi sizofreno demantira onog prethodnog
Prijavi moderatru
+1 # Sajo 2019-05-19 20:31
Sandžaklija do koske- Šta reče, "neobrazovanu i priglupu" Ugljaninovu raju, pa sad slušaj brate, ako trebamo biti "obrazovani" i (ne) glupi kao vi Zukorlićeva raja onda hvala lepo, ne bi smo da smo toliko obrazovani kao vi koji se "obrazujete" na tim njegovim fakultetima, na kojima se doktorat završava za 15 dana (Muratović), ili Dudić, ili Zukorlić koji je sebi nakitio to što postoji titula i zvanja, hvala lepo, nek vam je sa srećom dalje "usavršavanje" na mufti-školama, al nešto vam je rečnik svima redom prostački, za razliku od nas Ugljaninove raje, koji smo uvek pristojni i bez uvreda na račun političkih protivnika.
Prijavi moderatru
-1 # Sandzacki Srbin 2019-05-19 18:42
SDA Sandzaka= Stranka Dobrovoljnih Albanaca Sandzaka
Prijavi moderatru
-12 # Olivera 2019-05-19 18:58
U sridu, Srbine. Ja bih bila još konkretnija - SDA Sandžaka = Stado dobrovoljnih arnauta Sandžaka.
Prijavi moderatru
+4 # Sajo 2019-05-19 20:39
Olivera, ti i sandžački Srbin, će te dobiti rak zbog Ugljanina i njegovih pristalica, ne zato što je to "stado dobrovoljnih arnauta", ili "stranka dobrovoljnih Albanaca" nego zato što mi nikad nećemo "leći na Šešeljevu (Vučićevu) rudu" kao što su legli Zukorlić i Ljajić, mi će mo uvek kritikovati njihov nacionalizam i fašizam, i tražiti ono što nam pripada, sviđalo se to vama ili ne, zato nemojte se toliko nervirati, nerviranje je najveći uzročnik obolevana od raka
Prijavi moderatru
-7 # Sandzacki Srbin 2019-05-19 20:49
Albanizacija Bosnjaka u toku. I ti mislis da se ja nerviram zbog toga. Meni je to vise smesno. A malo i jadno kad vidim kako Bosnjaci kao narod nisu stabilni uopste.
Prijavi moderatru
-6 # Bosnjak 2019-05-19 21:07
Kako nismo stabilni?Bili smo deset vekova Srbi pa malo muslimani pa Muslimani pa Bosnjaci.Sutra smo Albanci a prekosutra Egipcani i na kraju Liliputanci.Za 11 vekova to i nije mnogo promena.
Prijavi moderatru
+6 # Sajo 2019-05-19 22:08
Sandzacki Srbin- Ako ti je to smešno, s tobom nešto nije u redu, javi se psihijatru jer smejati se nečemu što nije smešno, to mogu samo oni iz Laze.......
Prijavi moderatru
-10 # RS 2019-05-19 22:38
U pravu si.Novostvoreni "bosnjaci" su samo za zaljenje.
Prijavi moderatru
+1 # Sajo 2019-05-20 14:01
RS- Vidi se da ne znaš istoriju, a kada bi znao, znao bi i to da se Bošnjaci i dobri Bošnjani, pominju mnogo pre Srba, još u vreme Dubrovačke republika, a Srbi kao narod su pod tom imenom definisani tek negde u 17 i 18 veku, sve pre toga su bila neka plemena, neke kneževine, postojala je nekakva Raška, Zeta i Duklja, ali ne i Srbija, i ne Srbi neko Raščani, a današnji srpski istoričari bi hteli te raščane da poistovete sa sadašnjim Srbima, recimo u Bosni do kraja 19 veka Srbi nisu postojali, već Bošnjaci pravoslavci, a takođe i Bošnjaci muslimani, i Bošnjaci katolici, e sad srbijanskom propagandom su Bošnjaci pravoslavci prihvatili namwtnuti im naziv, Srbi, takođe svi malo učeniji Sdbi znaju da Bosanski Srbi, nisu ni slični srbijanskim Srbima.
Prijavi moderatru
-4 # Olivera 2019-05-20 14:26
Bošnjaci iz BiH nisu ni slični Bošnjacima Sandžaka, pogotovo onima koji su ustvari šćiptari, a prodaju se za Bošnjake. Džaferović je bliži Dodiku nego Suljku. bakir i Alija su Živkovići. Suljko je šćiptar, a to potvrđuje i na delu.
Prijavi moderatru
-3 # Hugo 2019-05-20 19:42
Sajo,ne balegaj i pazi da ne izgubis one dve nacrtane ovce sto ti je babo poverio na cuvanje.
Prijavi moderatru
+3 # SDA 2019-05-20 12:36
SNS= stranka nezapranih srbendi
Prijavi moderatru
-3 # Olivera 2019-05-20 14:31
Marš u tor, svome stadu ovco suljkova. I čekaj da ti ovi iz SNS pošalju auto put posred pašnjaka ti, pa da i ti vidiš malo sveta.
Prijavi moderatru
-8 # Bosnjak 2019-05-19 18:47
E ovo su ti KURTO i MURTO
Niti jednog niti drugog neko zavezuje nesto ovaj u Kosovu Suzavac politika ovaj nas Klovn se budi samo pred izbore i tako sve u krug
Prijavi moderatru
+8 # Sandzaklija do Koske 2019-05-19 18:48
Haj i ti Sandzacki Srbin ne s.eri.

SDA je cista nacionalna stranka Bosnjaka sa svojim i vrlinama i manama. To sto ima nekih cobana u njoj i sto Sandzacki ogranak vodi Nepouzdana licnost ne moze oboriti ovu cinjenicu da je SDA ponikla kao nacionalni pokret na teritoriji dje su zivjeli Bosnjaci od Velike Kladuse do Prizrena 1992 u jeku Cetnickih Genocidaskih planova. I nije vama Ortodoksnima mesto da se mijesate u to.
Prijavi moderatru
-10 # Olivera 2019-05-19 19:06
Nisi u pravu. Baš smo pozvani da vam skrenemo pažnju kako izgledate, pošto ogledalo ne koristite. SDA u BiH je bošnjačka stranka, a ova u Sandžaku je toliko zastranila prema šćiptarima da je bošnjaštvo sve bleđe i bleđe. I sam si priznao da ima nekih čobana i da sandžački organak vodi nepouzdana ličnost. Šta ćeš gore. Ljider nepouzdan, a neki čobani šćiptarskog porekla preuzeli poluge bošnjačke stranke. I ne samo stranke već i BNV. Međutim, mislim da se situacija u veću polako popravlja. U stranci, teško, jer šiptari predstavljaju Bošnjake. Sva sreća pa je višepartijski sistem, te SDA nije jedina stranka u Sandžaku. i još je sreća što ostale stranke neće dozvoliti da se šćiptarija infiltrira.
Prijavi moderatru
+6 # Sajo 2019-05-19 20:44
Daj Olivera, idi uzmi pačarvu i trljaj nešto, koji moj se ti razumeš u ove stvari, naglabaš k'o Maksim po diviziji, sve iz inata, i misliš da to ima nekog efekta na Bošnjake, nema Oliverice, džaba mlatiš k"o ku..c po samaru.
Prijavi moderatru
0 # Dick 2019-05-19 21:11
Kara vas u mozak svaki dan. :D
Prijavi moderatru
-6 # Olivera 2019-05-19 21:43
Kako nema efekta Sajo, pa upravo se ti najčešće i pališ na moje komentare.
Prijavi moderatru
+4 # Sajo 2019-05-20 10:11
Olivera- Ne palim se ja ni našta, samo pokušavam da te vratim u normalu, ali to će teško da ide čini mi se, moraću da odustanem, tebi nema pomoći.
Prijavi moderatru
-7 # Olivera 2019-05-20 15:31
Sajo, mene nema potrebe vraćati u normalu, jer sam ja za razliku od mnogih ovde, normalna i realna. Gledaj ti da sebe vratiš, jer si braneći Suljka iskočio iz normalnog koloseka.
Prijavi moderatru
-5 # Живојин 2019-05-19 19:19
Јашта, али чим српски режим Суљкану да Немањићку фотељу у "геноцидном" Београду биће режим са најваћим "Evropskim vrijednostima na Balkanu", а статус Бошњака потомака Светога Саве, Суљовог рођака, најбољи у историјској хистерији!? :-) Дакле, фотеља Суљкану по пореклу стварно припада, коју му је преотео војвода санџачки, а српски режим који неЈће да му помогне да је врати је "prepreka Evropskim vrijednostima na Balkanu" у које Немањићи неспорно спадају!? ;-)
Prijavi moderatru
-7 # Olivera 2019-05-19 19:24
U pravu su ovi šćiptari iz SDA. Aktuelni srpski režim nije na istoj talasnoj dužini sa EU. Jer da jeste, odavno bi ljider i njegova svita odgovarala za podrivanje države, Ustava i neprijateljsko delovanje. Da se ja pitam Suljko bi bio pijanista, pa makar i pod stare dane.
Prijavi moderatru
0 # Hodzica 2019-05-19 19:28
Stvarno ovaj Suljo preteruje.Jhebe u zdrav mozak i vas srbe a i naseg velikog hodzu.On,Suljo je nocna mora i za srbe,a vala i za naseg velikog hodzu.
Prijavi moderatru
+2 # T-72 2019-05-19 19:53
U pravu si.Ne mozemo da spavamo od brige :D .Koliko vas je raselila SDA za vreme svoje vladavine? :-)
Prijavi moderatru
+6 # ACO srbine! 2019-05-19 19:47
Zato je tu aco srbin da spasava svjakoliko SERbstvo :-) Blago vama! :lol:
Prijavi moderatru
-5 # T-72 2019-05-19 21:13
Nama je dobro.Gledamo vas i smejemo vam se.
Prijavi moderatru
+2 # Sajo 2019-05-19 20:46
Olivera- Eh da se ti pitaš...., ja se pitam da li bi uopšte nas i bilo u Sandžaku?
Prijavi moderatru
-6 # Olivera 2019-05-19 21:45
Bošnjaka bi, a šćiptari bi morali dobro da razmisle šta rade.
Prijavi moderatru
+2 # Sajo 2019-05-20 14:15
Olivera- Naprotiv, šiptara će uvek biti, oni nisu kao Bošnjaci da se međusobno svađaju oko ničega, oni su svi za jednu stvar, za svoj narod, a ne za Beograd, kao Bošnjaci, daj im fotelju, i možeš po Sandžaku raditi šta god hoćeš, oni neće reč progovoriti.
Prijavi moderatru
-8 # Sandzacki Srbin 2019-05-19 19:59
Dobro je da u Sandzak dolazi nova vojna jedinica za stalno. Ne treba biti naivan.
Prijavi moderatru
+2 # ACO srbine! 2019-05-19 20:02
Od strane ace srbina se samo mudre stvari mogu ocekivati! :-)
Prijavi moderatru
-8 # Sandzacki Srbin 2019-05-19 20:04
Aco jeste Srbin.
Sta je Suljo???? Je li se zna njegova nacionalnost?
Prijavi moderatru
+5 # ACO srbine! 2019-05-19 20:12
Aco musliu je sta? :lol:
Prijavi moderatru
+4 # Nur-Bec 2019-05-19 22:08
Mjesanac! Polualbanac i polusrbin!
Prijavi moderatru
-8 # RS 2019-05-19 22:40
Pa cekaj,sad vas i braca Albanci genocidiraju... :zzz
Prijavi moderatru
+3 # Sajo 2019-05-20 14:08
Aco Srbine- Ako vam je mudar, daj bože da vam vlada večno, s Miloševićem je učestvovao u uništavanju Srbije, sad će je dokusuriti, tako da je po vas gore, mi Bošnjaci se i tako tu mnogo ne pitamo, a da se pitamo, taj ne bi ni portir mogao biti.
Prijavi moderatru
+6 # Sajo 2019-05-19 20:53
Sandžački Srbin- Plašite mečku s rešetom, imali sta celu JNA sa svom tehnikom, avijacijom, artiljrijom, itd, četvrtom silom u Evropi, pa pogledajte gde su vam granice, i gde vam je stanovnišvo iz Hrvatske, BiH, Kosova, kakvu državu imate, jad i bedu? Ne prdi dokon, "ne puca puška iz svačijeh ruku", ako budete smeli na civile, to znam da hoćete, a ni sa jednom iole organizovanom vojskom, ratovali ste u Hrvatskoj i Bosni dok se nisu tamo organizovale vojske, dok ste ubijali civile, kad su formirali vojske "bež' te noge posrah vas".
Prijavi moderatru
-6 # Sandzacki Srbin 2019-05-19 21:14
U Hrvatskoj je ratovalo 12 % posto stanovnistva protiv 88%. Naoruzavali su se vise godina i na kraju NATO pomogao. U Bosni bez bombardovanja NATO isto nije moglo doci do kraja. Za Kosovo tek pogotovo.
Svi vi Srbomrzci bez NATO ne mozete da dunete nama pod prozor.
Tako je i sada. Bez NATO nemate sanse ni malo niti cete imati. Mi smo Srbi bre. Samo NATO nas moze zaustaviti, Niko drugi.
Prijavi moderatru
-5 # Olivera 2019-05-19 21:49
Više nas ne može niti će zaustavljati ni NATO. Shvatili su neke stvari i sada im je najvažnije da polako i spontano ispeglaju sve neravnine koje su uzorali. Biće opet Kosovo ravno.
Prijavi moderatru
+6 # Sajo 2019-05-19 22:18
Olivera- Zato Srbija ne može napred, uvek maštate da nekome nanesete zlo, dal Albancima, dal Bošnjacima, Hrvatima......
Prijavi moderatru
+4 # Sajo 2019-05-19 22:23
Sandžački Srbin- Ne pravi se blesav, u Hrvatskoj je ratovala cela JNA, u Bosni cela JNA, komletna logistika, oficirski kadar, celokupno naoružanje i tehnika JNA, tajne službe, državna bezbednost, plus paravojne formacije, a šta još treba pa da kažeš da je tako .
Prijavi moderatru
+5 # kuki 2019-05-20 03:18
E SANDZACKI SRBINE NIJE TACNO moj je brat koji je sluzio vojsku u nisu prebacen u kninu i muku smo videli da ga odatle izvucemo gde smo i uspjeli a on kaze da su tu bili regularni vojnici i cetnicki dobrovoljci iz srbije c gore i bosne cak i placeni rusi selam srbine.
Prijavi moderatru
-4 # RS 2019-05-19 21:15
Pozdrav iz Srebrenice(RS).
Prijavi moderatru
+5 # zz 2019-05-19 22:04
Gde si brate RS,kuje ti mori.cka Pobon Aje Mir ti shoku rs.
Pershndetje nga Kosova E Republjik.Kako ono ti volis da kazes "srpska kolevka".
Prijavi moderatru
-6 # RS 2019-05-19 22:44
Srebrenica i ostala polovina virtualne "Bosne" je RS a cetvrtina HB.Polovina izmisljenog"sandzaka" u Srbiji,polovina u CG.Enjoy! :eek:
Prijavi moderatru
-3 # HHH 2019-05-19 20:54
SULJO SIPTAR
Prijavi moderatru
+6 # NP 2019-05-19 20:56
A Vučić voli da je uvijek pored Do dika, to jest do kurca, uvijek ga nosi sa sobom.
Prijavi moderatru
-5 # Dick 2019-05-19 21:09
Bitno da Dick svakodnevno siluje Bosnu :D
Prijavi moderatru
+5 # NP 2019-05-19 21:22
Zato što to radi, to jest siluje Bosnu, uskoro će se i on pridružiti svojim drugovima i idolima mladiću i karadžiću u Hagu, tamo ga čeka njegova družina da zajedno predju iz ovog svijeta u onaj drugi.
Prijavi moderatru
-6 # Sandzacki Srbin 2019-05-19 21:25
To sigurno tvrde oni isti sto su govorili da ce tuzba protiv Srbije da bude uspesna pa ga onda popusili.
Prijavi moderatru
+7 # NP 2019-05-19 21:30
I mladić i karadžić su se dugi niz godina krili od pravde, maskirajući se u neke druge likove, tako isto i Srbija može da se krije od pravde i prestavlja u drugom liku ali kad tad će doživeti istu sudbinu kao mladić i karadžić ili ne daj bože kao moilošević.
Prijavi moderatru
-2 # Sandzacki Srbin 2019-05-19 21:38
Srbija je oslobodjena tuzbi za ratne zlocine i za BiH i za HR. Tako da ne znam o cemu pricas, osim o tome mozda da u drzavi u kojoj mozda zivis (mozda si iz Srbije to ne znam) zelis sve najgore.
Prijavi moderatru
+3 # Sajo 2019-05-19 22:10
Ako je oslobođena, šta rade svi ti srbijanski vođe i oficiri u Hagu, po nagradi jel?
Prijavi moderatru
+4 # Sajo 2019-05-19 22:15
Pa uspešna i jeste, ako je ceo državni vrh osuđen u Hagu, a šta bi trebalo još, pa ni Nemačka kao država nije osuđena, samo oni koji su je vodili i komandovali vojskom, a za ratnu odštetu nije još kasno, ko zna, jedino ako legne na rudu zapadu, možda će je izbeći.
Prijavi moderatru
-3 # NP 2019-05-19 21:09
Voli Vučko i Sulja, da ga nevoli davno bi ukinuo Suljkovu privatnu Islamsku Zajednicu. Suljka je Vučko nasledio u amanet od Koštunice, da mu po potrebi kad zatreba odvlači pažnju od kritika srpskog naroda i destibiliše Republiku Sandzak.
Prijavi moderatru
+1 # Sesko Voja 2019-05-19 21:33
Ama jok.Ne voli moj djacic Vucko Sulja nimalo.Nama je sada dovoljan samo 'ODZA Zlukorle,nas Rladikalski Vojvoda.A to sto Vucic ne ukida tu vasu drlugu IZ-cu je radi toga sto tom IZ-com drlkamo 'ODZU,a i sluzi nam za tutkanje 'ODZE Zlukorla na svoju brlacu.

Dok imamo 'ODZU ZLUKORLA imacemo uspeh u Rlaskoj Oblasti ili Sandzaku.
Vazno je da ce sada biti para od tih vasih Zekata i Vitrova a ja se kunem casnom Rladikalskom reci da ce 'ODZA Vojvoda Zlukorle dobiti i trli kamiona sodera. Sve za 'ODZU,'ODZA za srpstvo i Rladikale.
Prijavi moderatru
-1 # kuki 2019-05-20 03:37
HA HA HA Sesko Voja sad sam se pravo nasmijao ovoj sali ali od toga nema nista samo fantazije gubitnika :D :lol: ;-) :-*
Prijavi moderatru
+1 # Sandžak je vječan 2019-05-19 22:23
Svebošnjačko jedinstvo će se desiti kada okrenemo leđa svim strankama i idolima!
Prijavi moderatru
-7 # Sulejman dr.Suljo 2019-05-19 22:47
Mrs stoko nepismena!
Prijavi moderatru
+5 # Samir 2019-05-19 23:26
Suljo je svijestan svojih godina, istrajao je u svojim politickim aspiracijama. Ovo su vam samo njegovi amaneti za politicku i ustavnu buducnost Sandzaka. Budite mu beskrajno zahvalni za istrajnost i nepokolebljivost. Sandzak u Sendvichu Srpskog i Albanskog Romantizma mora da dobije najvise.
Prijavi moderatru
-1 # miki 2019-05-20 03:59
SULJO je svoje odsvirao jos davnih vremena kad je bio na jaslima srbije nije trazijo autonomiju a mogao je kao ministar e sad pokusava da produzi njegovu karijeru sa istim sistemom laza koje je nekad radio da bi dobio privelegije beograda a zasto se ne upita sta bi sa onim nastradalim bosnjacima zbog oruzja koje je on nabavio i prodao i ko je dao imena i brojeve oruzja koje je on posjedovao i kako da ga d bjezbednost sprovodi do granice i kad se vratio iz turske regularno na aerodrom docekali su ga d beovci i ispratili do pazara
Prijavi moderatru
+4 # Sajo 2019-05-20 14:32
miki- Nalupeta se ti gluposti, za tvoju informaciju, niti jedan "nastradali" nikada nije okrivio Ugljanina da je on krivac za njihove probleme, već su to šverceri koji su kupovali oružje od srpskih oficira, koji su beležili sve brojeve prodatog oružja, to predavali policiji, i onda je bilo lako naći kod koga se oružje nalazi, privedi švercera i on izdiktira sve kome je prodao, to je bilo smišljeno od strane DB-a i srpskih vlasti, da se oružje proda, uzmu se pare, i sutra redom oduzima se, ljudi se prebijaju, zatvaraju, zastrašuju, da bi bežali iz zemlje, a tih godina je iz Srbije pobeglo oko 70 000 Bošnjaka, a oko 17 000 je prošlo policijsku torturu, tako da vezivati Ugljanina, ili bilo koga iz vrha SDA za te stvari, je čista glupost, to samo koriste izdajnici Bošnjačkog naroda, ne bi li uklonili Ugljanina, kako god.
Prijavi moderatru
-1 # Olivera 2019-05-20 14:36
Mikice, zaista, šta bi sa onim nastradalim bosnjacima zbog oruzja koje je on nabavio i prodao?
Da li se ti ljudi i dalje kunu u ljidera? Muamer je nešto pričao na tu temu. Da li je to i dalje tabu tema ili narod ipak zna istinu.
Prijavi moderatru
+1 # 24 2019-05-20 18:23
Pa ovo se jos nije Suljo pomerio sa prve strane portala. Haj sta radi Suljo,kako rastura ove srpcice i Zlukorlove seseljevce. E pa AFERIM SULJO i neka ti je svaka cast.
Prijavi moderatru
-2 # Sandzaklija 2019-05-20 19:44
Sto Suljo vise rastura nas u Sandzaku sve manje
Prijavi moderatru
+2 # Semir 2019-05-20 21:25
Koliko se samo brani vučić a napada.ugljanin od strane "bošnjaka"
Prijavi moderatru

Da bi ste napisali komentar, morate biti registrovani. Loguj se - Registruj se

  1. Najnovije
  2. Najčitanije
  3. Komentari
X

Right Click

No right click