Create a Joomla website with Joomla Templates. These Joomla Themes are reviewed and tested for optimal performance. High Quality, Premium Joomla Templates for Your Site

Alispahić o izjavi Zukorlića u Srebrenici: Ne mogu se Bošnjaci pozivati na dijalog i pomirenje, jer su oni žrtve genocida!

Bh. publicista i novinar Fatmir Alispahić ocijenio je “nenormalnom” izjavu lidera BDZ Sandžaka Muamera Zkorlića koju je danas dao u Srebrenici.

zukorlic alispahic 660x330

          

Alispahić je na Facebooku, citirajući izjavu Zukorlića, napisao da se u Srebrenici nije desilo “ono” već genocid i da se ne mogu u Srebrenici Bošnjaci i Srbi stavljati u istu ravan, jer su Srbi ubijali, a Bošnjaci pobijeni.

Krtikujući današnju izjavu Zukorlića u Potočarima, Alispahić ističe “da se na mjestu genocida u Srebrenici Bošnjaci ne mogu pozivati na dijalog i pomirenje, jer su Bošnjaci žrtve genocida koji nisu nikoga mrzili, i nisu nikome mislili i činili zlo!”

Podsjećamo, Muamer Zukorlić je danas prisustvovao komemoraciji žrtvama srebreničkog genocida, i u izjavi za medije rekao je sljedeće:

“Ono što se desilo u Srebrenici 1995. godine bilo je kulminacija raznih oblika mržnje i antagonizama proteklih 100 godina. Svima nama, Bošnjacima, Srbima, Hrvatima, Albancima i svima ostalima predstoji da otvorimo stranicu dijaloga i pomirenja. Za to su nam potrebni ljudi sa čvrstim načelima koji su kadri da sagledaju istinu, da odlučno kažu ‘ne’ mržnji i zločinima, da priznaju sve što se desilo, da svim kapacitetima osude zlo i da ne ignoriraju zločin i genocid za bolju budućnost”, poručio je danas u Srebrenici Muamer Zukorlić, poslanik Bošnjačke demokratske zajednice Sandžaka i bivši muftija.

          

Komentari   

+3 # Fico 11-07-2017 18:19
Boli njega za Srebrenicu i genocid vazno je kapital sacuvati i uvecati.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+8 # Tachi 11-07-2017 18:26
Alispahic je bio i ostao dosledan odbrani Bosnjaka kako perom tako i verbalno,sve je u pravu mada je donekle u pravu i Zukorlic tacno je to da se nemozemo mrzet vjecno,ali gospoda srbi trebaju priznat genocid i javno se izvinut za to,pa tek posle da vidimo kako dalje
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-2 # Seka 11-07-2017 18:37
Najbolje uzmi ove pametnjakovice sto komentiraju i uzmite Alispahica pa naterajte srbe da priznaju genocid a za to vrijeme nemojte ni sa kim da razgovarate i da vidim dokle ce te da dogurate!
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+8 # Sandžak je vječan 11-07-2017 18:31
Nema pomirenja sa agresorom i genocidnom nacijom koja ne priznaje genocid.Alispahić je u pravu a izjave Zukorlića i njegovo ponašanje od kada je otišao u Beograd su često zbunjujući šta bi sa onim čovjekom!
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-2 # maki 12-07-2017 00:08
nikakav dijalog ne dolazi u obzir. svi bosnjacki funkcioneri u srbiji odmah da dadnu ostavku, da ne cekaju ni pet minuta. odmah ostavka. ne trebamo nikoga od vas
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-1 # Seka 11-07-2017 18:42
Najlakse je nemati odgovornost za javno iznesenu rijec i ne stati sutra iza onoga sto ste rekli juce. Neodgovorno je iz neke sahte komentarisati necuje napore da se stvari polako i oprezno pocnu pomerati naprijed sto ce najvise odgovarati nama bisnjacima. No ako uporedite odgovorne i neodgovorne ljude vrlo brzo ce te videti snagu njihovih rijeci a normalno i djela koja stoje iza njih!
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+6 # Bosnjak 11-07-2017 19:00
Zukorlic je ponovo u Srebrenici,prijavljen i glasa u Srebrenici,govori o Srebrenici donirao zgradu Bošnjačkog kulturnog centra u Srebrenici i šta smo mi?
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+4 # Dzeno 11-07-2017 19:12
Ne znate vi da cijenite velicinu kakav je Muamer Zukorlic. U izjavi njegovoj nema nista sporno tako da ovaj Alispahic optuzuje bez pokrica. Zukorlic je svojim djelovanjem pokazao koliko se bori za prava svog naroda,samo zadalovane mase to nerqzumiju.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
0 # Diablo NP 11-07-2017 19:44
Eh Bosno moja poharana...kada si ti dozvolila da vagas rjeci jednog Alispahica,protiv velicine kakav je Zukorlic,zalosno...ZALOSNOOO
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+2 # Beliu6bb 11-07-2017 19:49
Zuki je ok
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+1 # Fico 11-07-2017 20:09
Sjedeti zajedno u parlamentu sa ljudima u koji su cinili ili podrzavali zlocin je zlocin.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+1 # Sultan 11-07-2017 20:25
A KO SU VLASI SA KOJIMA SU VASI BISNJACI U PARLAMRNTIMA BIH?PA SVE ČETNIK DO ČETNIKA,DODIK VAS JEBE KAO STOKU I SVAKOG DANA SETA BOSNOM A VI KAO PIZDE NI ORSTOM DA MRDNETE..BOLJE I NE ZASLUZUJETE ID IVOG STO VAM SE DESAVA U FILDZANISTANU JER STE STOKA I HAJVANI
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-5 # VJEČNA BOSNA 11-07-2017 23:31
Eto nek vi imate neka prava u smrdiji , ne serendaj puno , naselili ste pola BiH , po Sarajevu sve sam Sandžaklija
Nećete nam vi držat lekcije , niste mrdnuli kurcem da branite BIH , a naselili ste je poslije rata ...
Dajte malo sloge , ne bi bilo loše...
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-4 # maki 11-07-2017 23:56
u pravu je sultan, dodo jebe zestoko i u pravu je da ste stoka, prava stoka
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-5 # NP 11-07-2017 20:16
Zukorliću možete samo da"pljunete"pod prozor.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
0 # Izetn 11-07-2017 20:51
Ne slažem se sa tim da si generalno krivi za genocid u Srebrenici i druga varvarstva u Bosni i Hercehovini, stim ne smatram da je zločin Zukorkića što je u Skupštini svoje države u kojoj živi, a u Skupštini predstavlja svoj narod i zalaže se za prava svog naroda.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+1 # X-men 12-07-2017 18:38
Citira Izetn:
Ne slažem se sa tim da si generalno krivi za genocid u Srebrenici i druga varvarstva u Bosni i Hercehovini, stim ne smatram da je zločin Zukorkića što je u Skupštini svoje države u kojoj živi, a u Skupštini predstavlja svoj narod i zalaže se za prava svog naroda.

Niti predstavlja narod niti stiti interese naroda nego svoje interese i grupice hodzica i svojih pristalica medju kojima i ti vjerojatno spadas , a ko je on svako ko nije slijep odlicno vidi SELAM .
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+1 # Muskim 11-07-2017 20:19
Najveci Bosnjak danasnjice je gospodin Muamer Zukorlic, jedini sto cini besto za Bosnjake pogoedajte samo njegove rezultate za proteklih 25god i slobodno ih uporedite sa svima ostalima ako meni ne verujete. A ovi sto ga mrze pa to su licemeri mogu da mrze njega ali njegova dela su velika. Allah mu podario svako dobro i ucvrstio na hairu za nas i nasu zajednicu.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-9 # Muslim 11-07-2017 20:22
A Ovaj Alispahic i njemu slicni pa oni su placeni da blate sve sto je ispravno i sto se bori za Bosnjake.
A ovi Rasimovi i Suljovi pa gde su vase gazde nikad nisu ni bili u Potocarima a kamoli da urade nesto za bosnjake(muslimane)
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-2 # Sultan 11-07-2017 20:28
SVE UDBASI I VLASKI PLACENICI.DOK JE SREBRENICA PADALA U TUZLI JE BILO 600.000 LJUDI..NIKO NI PRSTOM NIJE MRDNUO JER SU SVE TO PIČKE.DOK JE KOMUNIZMA I TITOVIH KURACA U JEBENOJ BOSNI,BICE I KLANJA I UBIJANJA..SVE HAJVAN DO HAJVANA
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
0 # Mujo 13-07-2017 09:15
A KAKO TO ONDA VLASKI PLACENICI SPECIJALNE JEDINICE KOBRE IDU U PRATNJU I CUVAJU OVOG SARLATANA IZ ORLJA , GODINU DANA TO GLEDAMO PO PAZARU ...
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
0 # Mujo 13-07-2017 09:14
veci udvas nije postojao od 1980 od zukorlicevog mentora hajra tutica, nesto mi mnogo spominjete vi tu UDBU.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+1 # mb 11-07-2017 21:15
Ne znam jeli doticni gospodin Alipasic procitao sta je Zukorlic rekao. Ili mozda nije razumio???
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+2 # Obavezno 11-07-2017 21:17
Pročitajte dobro:"da ne ignoriraju zločin i genocid za bolju budućnost”,
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+3 # Saburom put do dzene 11-07-2017 21:41
Sultan drvo sjeco nekulturna kakvi su ti roditelji sto su te takoga odgojili cega se pametan stidi toga se budala ponosi dali imas cerku sestru da ove tvoje komentare procitaju stidi se svoji komentara
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-3 # maki 11-07-2017 22:58
tako je. pod hitno obustaviti dijalog sa bosnjacima. ne trebamo nikoga, ni rasima, ni sulju ni zukorlica, nek oni razgovaraju sami sa sobom, nama ne trebaju.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+2 # VJEČNA BOSNA 11-07-2017 23:27
Braćo Bošnjaci , ne dajte da nas zavade , nemojte se prepucavati džaba , nismo ni od vas imali neku pomoć , a da jesmo , ne bi se desila Srebrenica , nemamo sloge , dijelimo se previše .
Dajte malo ujedinjenja Bošnjaka protiv genocidaša !!
Sellam iz BIH !!!
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+3 # VJEČNA BOSNA 11-07-2017 23:28
Citira mb:
Ne znam jeli doticni gospodin Alipasic procitao sta je Zukorlic rekao. Ili mozda nije razumio???

jest , razumio je .,...ovaj vaš se uvlači u dupe beogradu , NEMA POMIRENJA haloo ? Sa genocidašima uvijek oprez , pamet u glavu Bošnjaci !!!
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-6 # maki 11-07-2017 23:57
nema pomirenja sa balijama, nikakav dijalog ne treba.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
0 # X-men 12-07-2017 18:40
Citira VJEČNA BOSNA:
Citira mb:
Ne znam jeli doticni gospodin Alipasic procitao sta je Zukorlic rekao. Ili mozda nije razumio???

jest , razumio je .,...ovaj vaš se uvlači u dupe beogradu , NEMA POMIRENJA haloo ? Sa genocidašima uvijek oprez , pamet u glavu Bošnjaci !!!

Pa bosanski mediji godinama promovisu zukija i rakija , a sad kukate na njih , jer ste vecinom kao i oni , e eto vam ih .
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+1 # mb 16-07-2017 12:30
Citira VJEČNA BOSNA:
Citira mb:
Ne znam jeli doticni gospodin Alipasic procitao sta je Zukorlic rekao. Ili mozda nije razumio???

jest , razumio je .,...ovaj vaš se uvlači u dupe beogradu , NEMA POMIRENJA haloo ? Sa genocidašima uvijek oprez , pamet u glavu Bošnjaci !!!

Ocigledno da ni ti nisi razumio ili neces. Upitaj se sta si sam ucinio za Srebrenicu i raspitaj se sta i koliko je Zukorlic. Mozda ces skontat...
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-3 # Nur-Bec 11-07-2017 23:50
Fatmir Alispahic je olicenje postenog i ponosnog Bosnjaka.Licemjera i prevaranta,srpsku pudlicu Zukija je on procitao jos odavno i javno to rekao i napisao.Zuki naziva genocid u Srebrenici "ono i kulminacijom raznih oblika mrznje i antagonizama u proteklih 100 godina".Da li ga je samo sramota svojih rijeci? Postojao je samo jedan oblik mrznje,a to je srpska mrznja prema svemu drugom i drugacijem.Mrzili su nas,Hrvate i Albance,a nas ipak najvise sto su i pokazali genocidom nad nama.Neka je Zukorlica sramota sto uporedjuje zrtvu i agresora.Nigdje Bosnjaci nisu isli nikoga da ubijaju,vec su se branili golim rukama.Bilo bi mu mnogo pametnije da sjedi u Beogradu nego sto ide tamo i baljezga gluposti.Kako ga nije stid onih nisana?
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+3 # banda 12-07-2017 14:07
Nemoj tako oštro po MZ bona, grehota je. Čovek jedva skrpio par miilona eura kapitala, tek razradio posao sa Univerzitetima, ugostiteljstvom, trgovinom,... a ti tako oštro. Ne moj bona Nur-Beč jer ovi njegovi silne minuse udaraju
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+1 # Nur-Bec 12-07-2017 17:05
Banda,sto vise minusa od njegovih to bolje.Progledace i oni jednom.I meni je nazalost trebalo dugo vremena da spoznam ko je on.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
0 # X-men 12-07-2017 18:52
Citira Nur-Bec:
Banda,sto vise minusa od njegovih to bolje.Progledace i oni jednom.I meni je nazalost trebalo dugo vremena da spoznam ko je on.

A meni nikad nije zamutio pamet jer sam u startu vidijo da je njihov igrac , jer covjek treba ranije da vidi GOVNO a nikako poslije kad na njega zgazi . Za tebe mahsuz SELAM jer na ovoj stranici se kacim zbog tebe i jos par normalnih ljudi , koji gledaju i vjeruju vlastitim ocima i razumom , a ne onim sto him servira zuki i srpska stampa .
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-3 # maki 12-07-2017 00:06
bosnjaci pod hitno da se povuku iz skupstine srbije. nemamo mi sta da pricamo jedni sa drugima. onda ta slobodna mesta da dadnemo madjarima, sa njima se razumemo.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+2 # Seljak ode iz sela.. 12-07-2017 01:39
Kapitalista, seljak iz orlja koji gleda samo svoj licni interes stoko seljacka nepismena
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+6 # Mukan 12-07-2017 07:58
Dobro njega sad prate i obezbedjuju srpski specjalci , tacnije specijalne jedinice KOBRE , dobio od vucica obezbedjenje... cijeli novi pazar se ibretise kad ih vidi u autu iza njega kako ga u stopu prate... govnar
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-3 # vidovnjak 12-07-2017 08:07
Dusmani hoce da pocrkalu,drugo zlo nas ne snaslo nego se to dogodilo!
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-3 # ENVER 12-07-2017 09:50
Kada pojedine stvari izvucete iz konteksta onda ovo sto gospodin Alispahic kaze ima donekle smisla,medjutim ako dobro procitate izjavu gospodina Zukorlica i shvatite sto je rekao vidjet ce te da Alispahic trazi publicitet preko Zukorlica i da njegova izjava nema blage veze sa stvarnoscu.Kada je toliki Bosnjak zasto se i on kao i ZUKORLIC ne prijavi u SREBRENICU,vec u hladu SEHERA i kahvenisanja udri po drustvenim mrezama pa pljuj po kome god stignes.Gospodine Alispahicu ako imate srca recite to Zukorlicu u oci izvagajte se muski ko sta radi a ostavite se pljuvanja po netu zarad malo popularnosti!!!!SELAM !!!
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-2 # Sead 12-07-2017 13:44
Ovaj Orljanin je zlo koje se nemože ponoviti Bošnjacima jer je on uništio i razdijelio Bošnjački korpus i podjelio IZ po nalogu Beograda.On je od početka dobio nalog SANu da unšti biće Sandžačko i da za sva vremena obesmisli misao o stvaranju jedne sada je to prekogranična a nekad je to bila jedinstvena celina. Naterao je svoje sledbenike da glasaju za odvajanje Srbije i Crne Gore i kao kancer tako prekine vezu između dva oka Bošnjaka severnog i južnog Sandžaka.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-3 # joksim 12-07-2017 11:54
dobro ma bosnjaci dajte mi nekog pametnijeg od zukija kako ga pojedini nazivaju slazem se da je bio genocid ali on je covek uso u politiku da pomiri zvadjene u ovom slucaju srbe i bosnjake samo to je lako rec zivima ali kazite onim neduznim i namucenim sto izginuse na oravdi boga grozna je i pomisao na dogadjaje u tom podmuklom ratu gde su bosnjaci zrtve a srbi ubicelopovi i nasilnici trazite roditeljima nek halale katilima sto im ubise decu pitaj te decu sirocad nek halale ubici roditelja
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+1 # X-men 12-07-2017 19:01
Citira joksim:
dobro ma bosnjaci dajte mi nekog pametnijeg od zukija kako ga pojedini nazivaju slazem se da je bio genocid ali on je covek uso u politiku da pomiri zvadjene u ovom slucaju srbe i bosnjake samo to je lako rec zivima ali kazite onim neduznim i namucenim sto izginuse na oravdi boga grozna je i pomisao na dogadjaje u tom podmuklom ratu gde su bosnjaci zrtve a srbi ubicelopovi i nasilnici trazite roditeljima nek halale katilima sto im ubise decu pitaj te decu sirocad nek halale ubici roditelja

Vidis ove MINUSE koji ti stavljaju minuse , e oni su u isti kos sa zukijem , ko je on da on peserski cobanin u ime POKLANIH , ZAPALJENIH i na najsvirepiji nacin ubijen NEVINIH stotina hiljada CIVILA -- LJUDI ZENA I DJECE oprasta i halaljuje RIJEKE KRVI koje su tekle BOSNOM , ko je on i sta je sebi on umislio , HALO jesili se ti pesterce usaglasilo sa ZRTVAMA i NJIHOVIM FAMILIJAMA da ti tako MALI oprastas RIJEKE KRVI necije djece , brace , sestara , majki oceva ,
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+1 # Asim 13-07-2017 09:12
joksim - da nas mire vucic koji je direktno zagovarao i podstrekivao zlocine, i ovaj sto je privatno sjebo islamsku zajednicu kreditima i vakufsku imovinu pripisuje na svoju zenicu .... neiskreno i lukavo
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+2 # Samir_sandzaklija 12-07-2017 14:11
- Sarlatanu iz Orlja se u Srebrenici djesilo ONO....tom hophstapleru i prevarantu samo daj malo vlasti,da moze da lopovise i krade...i odmah dobijes to,ovo-ono,za ono-ovo,i tako dalje.
- Sarlatanu iz Orlja jasno treba reci u Srebrenici se nije desilo ONO...vec genocig,hohstaplercino prevarantska.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-4 # Dusan 12-07-2017 14:41
Mi Srbi smo narod koji je puno pretrpeo. Borili se za slobodu protiv Turaka i Austrijanaca. U prvom svetskom ratu cetvrtina stanovnistva Srbije je ubijeno. Medju njima i dosta Bosnjaka koji su se borili sa nama. Ne smemo zaboraviti Semsu Midovica iz Sjenice i njegove Sandzaklije koji su ostavili kosti u Beogradu branci ga od Svaba. Kada su Bosnjaci u BiH odlucili da idu iz Jugoslavije, to su Srbi docekali sa besom, koji je kulminirao u genocidu. Treba Srbima dati vremena da spoznaju svoju gresku i mole za oprostaj da bismo opet jednom bili braca.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+2 # Nur-Bec 12-07-2017 17:03
Citira Dusan:
Mi Srbi smo narod koji je puno pretrpeo. Borili se za slobodu protiv Turaka i Austrijanaca. U prvom svetskom ratu cetvrtina stanovnistva Srbije je ubijeno. Medju njima i dosta Bosnjaka koji su se borili sa nama. Ne smemo zaboraviti Semsu Midovica iz Sjenice i njegove Sandzaklije koji su ostavili kosti u Beogradu branci ga od Svaba. Kada su Bosnjaci u BiH odlucili da idu iz Jugoslavije, to su Srbi docekali sa besom, koji je kulminirao u genocidu. Treba Srbima dati vremena da spoznaju svoju gresku i mole za oprostaj da bismo opet jednom bili braca.

Ne slazem se sa tobom,ali ako nista bar ne negiras genocid.A koliko to Srbima treba vremena? Prosle su 22 godine,a mozes zamisliti Nijemcima je trebalo samo 5 godina.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
-1 # Dusan 12-07-2017 17:28
Svakome je tesko da uvidi svoje greske. I Bakiru je trebalo 21 godina, da ode na Kazane i poloze venac, gde su Srbi bacani u jamu kod Sarajeva. Hrvati i dan danas imaju problema da se razgranice sa NDH. Turci reaguju krajne alergicno kad se spomene njihov zlocin na Jermenima. A to je bilo pre 100 godina. A Srbi sebe isto smatraju zrtvom ,jos su jako ponosni i teraju inat, pa im je jako tesko da priznaju svoj zlocin. I mislim sto se vise pritiskaju Srbi i zovu svakavim imenima kao recimo genicidasi, manje je efekta, jer su Srbi previse ponosni za tako sto. Najbolje je blaze sa Srbima postupiti. Kako je Bakir juce rekao, da su Srbi sami pretrpeli dosta zlocina na sobom i da ce zbog toga naci snage da priznaju genocid, su mislim pravi nacin postupanja. Na silu Srbi postupaju jako odbojno i sa inatom.
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj
+1 # Asim 13-07-2017 09:09
A sta vi ocekujete od covjeka koji je sa svojim pajtosima uzimao kamate i kredite preko uposljenika u onoj privatnoj islamskoj zajednici, haramlija
Odgovori | Odgovori sa citatom | Citiraj

Dodaj komentar

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sandzaklive.rs. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sandzaklive.rs zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sandzaklive.rs nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Vijesti sa najviše komentara